Avatar billede katie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:19 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke ha PC-Cillins popup når der tjekkes for mail etc

Hej Jeg sidder her med PC-Cillin installeret og er konstant plaget af popups når min mail bliver kontrolleret samt når en webside åbnes...

Hvordan får jeg det fjernet??

Please help me..

** Katie **
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. marts 2002 - 23:36 #1
højreklik på ikonet nederst til højre i taskbaren, og fjern hakkene i Websecurity og alt det andet - så slipper du for det - men så tjekker den jo altså heller ikke ...
men det skulle jo heller ikke være nødvendigt!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. marts 2002 - 23:38 #2
og et godt råd: køre msconfig, og fjern hakkene i alt, hvad der har med PCCILLIN at gøre, så tager det ikke rescurcer når puteren starter op,  - så kan du selv bestemme hvornår du vil starte programmet!
sådan gjorde jeg det (indtil jeg installerede xp, og min pccillin duer kun til 98/me)
Avatar billede katie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:40 #3
PC-Cillin skulle jo gerne køre hele tiden da sønnen henter filen dagligt :)

Og websecurity skulle vel også gerne beskytte min puter ?

Det er værst når outlook er åbent...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. marts 2002 - 23:42 #4
hmmmm - det skulle jo være nok, hvis "realtime scan" kører hele tiden!
Avatar billede katie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:44 #5
realtime tager vel ikke "virus-sider" og pop3scan ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 23:45 #6
meget simpelt
start|kør|skriv "regedit"|gå ind i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\TrendMicro\PC-cillinNT\7.0\WEBTRAP|sæt "Splash" til 0
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. marts 2002 - 23:45 #7
du slipper altså ikke for de popups, hvis du vil ha pccillin til at tjekke alt... :0(
Avatar billede katie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:47 #8
hmm har ikke WEBTRAB... hvilken slags key er det?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 23:52 #9
metal_hansen >> virker da ellers fint ved mig :D

katie> hmm. ellers prøv at søg på splash i reg db'en
Avatar billede katie Nybegynder
07. marts 2002 - 23:55 #10
under HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\TrendMicro\PC-cillin98\7.0\

har jeg kun reg. info..

giver lige søgningen en chanche
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. marts 2002 - 23:57 #11
space >> hehe - ja ok :0)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 00:00 #12
husk at søg efter hele strenge ;)

fandt også en anden mulighed :)*G*
Hvis du åbner Programmet og går ind under webtrap, så kan du fjerne et hak i show webtraps welcome every time your browser starts....
Avatar billede katie Nybegynder
08. marts 2002 - 00:04 #13
Finder intet med splash (til PC-cillin) men du har lige vundet de 15 point med browser start :)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 00:17 #14
strange
måske fordi jeg har en nyere version af den
Jeg bruger 2000 versionen
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 00:19 #15
nå jeg må vel også heller nuppe de sidste 15 points :D
Fjern mail popup
Gå op i options|vælg mail scan|fjern hakket i splash :)
Avatar billede katie Nybegynder
08. marts 2002 - 00:29 #16
Space > dammit.. hvorfor sagde du ik bare det ;) TAAARK.. Du er med i aftenbønnen...
Avatar billede katie Nybegynder
08. marts 2002 - 00:30 #17
jeg har siddet og kigget hele lor... igennem uden at se den..
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 00:39 #18
hehe
har aldrig rigtig studeret programmet før. Så det første jeg gjorde for at fjerne den splash ved mig selv var at gå ind i reg. db'en

:)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. marts 2002 - 07:31 #19
LOL
16. marts 2003 - 20:02 #20
Du kan IKKE fjerne pop-uppet, når PC-Cillin checker mail.
Det er samtidig en brkræftelse på, at PC-Cillin kører i baggrunden - er det ikke betryggende?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
16. marts 2003 - 20:08 #21
denne popup vises for at reklamere for PC-CHillin, du har siokkert en af de gratis versioner man f.eks kan få med til et bundkort og der er det ikke muligt at slå dette banner fra!

Ireterene, JA!
29. juni 2003 - 11:04 #22
Hvis du opgraderer til PC-cillin 2003, slipper du for pop-up's, når du checker e-mail!