Avatar billede ur_doom Nybegynder
07. marts 2002 - 20:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fedeste webdesign

Hvilken hp har det fedeste design???
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 20:06 #1
Avatar billede cocakaj Nybegynder
07. marts 2002 - 20:08 #2
Pacr00n hvad bruger du egentlig til det der 3d? - synes jeg ikke du skriver. Er det det sædvanlige 3dstudiomax?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 20:08 #3
Den må i andre forøvrigt godt kommenterer på...
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 20:08 #4
Avatar billede mygskys Nybegynder
07. marts 2002 - 20:08 #5
Nuer smag jo altså ikke en ting man kan diskutere! Smag er totalt individuelt. Hvad du synes er smukt og æstetisk, synes jeg måske ikke.

Der er mange sites der har fået awards. Award findes der masser af, og det er efter min mening ikke lige til at gennemskue dem alle.

Det fedeste design? Tja,,, læs ovenstående.

-mygsky
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 20:13 #6
Jeg har brugt 3dsmax og photoshop primært...

mygskys> Kloge ord...
Avatar billede backside Nybegynder
07. marts 2002 - 21:55 #7
mygskys har ret, det er svært at definere et fedt design.
Men jeg holder nu stadig på "parazite´s" designforslag til støtte siden for eksperten som det fedeste: http://www.backside.dk/eksperten/parazite.htm

hehe
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2002 - 01:35 #8
lol
Avatar billede michael-rene Nybegynder
08. marts 2002 - 01:43 #9
backside du har sku talent :)
Mange snakker om cwd.dk  som er et site hvor en masse cool webdesign er samlet. Om man så syntes det er cool  hmm det er jo en smag sag, jeg syntes personligt mange af de sites derinde ikke skulle være der, men andre syntes de skulle,  så ja det er en smagsag.

Men kig på  www.teamphotoshop.com  fedt design syntes jeg.

Der er også mange sider der ikke er specielt flot designet, men man tænker ikke over det da indholdet og navigationen på sitet er for fed, et eksempel kan være www.3dmaxer.dk  et utroligt godt site efter min mening, men design messigt er det ikke det vilde. Og sådan kan man blive ved :-)

/Michael Knudsen