Avatar billede hunhun Nybegynder
07. marts 2002 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driverproblem PCI bridge i Windows 98

Når jeg kigger på enhedshåndtering i Windows 98 er der spørgsmålstegn ud for "Andre enheder" og det ser ud som der mangler driver til "PCI bridge". Jeg kan ikke få mit on-board lydkort til at virke (tilsyneladende uden den driver). Min maskine består af Eagle bundkort (ukendt model uden identifikation) socket A med VIA K133 chipset og har monteret en AMD Duron 700 Mhz CPU og 128 MB 133-SD-RAM. Jeg har også tænkt mig at køre LINUX på samme maskine, vil "PCI bridge" driveren også være et problem der??
Er der nogen der kan hjælpe???
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 15:31 #1
Download via's 4in1 drivers her:

http://www.viaarena.com/?PageID=2
Avatar billede hunhun Nybegynder
07. marts 2002 - 20:05 #2
Tak for det - det virker, men lydkortet lyder som om musikerne sidder i et 200 meter langt rør og spiller.
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 20:32 #3
LoL! Det kan være at din BIOS også skal have en opgradering! :-)