Avatar billede kristian Nybegynder
07. marts 2002 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Hvilken ramkreds er bedst?

Hvad ville I vælge, hvis valget stod mellem disse 256 MB DDR-kredse:

Apacer med Nanya-kredse
Dane-Elec med Samsung-kredse.
Kingston (kredse ikke oplyst)
Trascend (ikke oplyst)
Techtrade (PQI- eller Veritech-kredse)

Alle har CL 2.5 og 7,5 ns.

Stabilitet er vigtigere end overclocking – for min far i hvert fald ;-)

MVH Kristian
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 14:52 #1
Kingston er ihvert fald et godt valg, de er bare lidt dyrer end andre RAM!
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 14:55 #2
Ups, jeg svarede dig jo sådan set ikke på dit spørgsmål!

svar >> Så jeg ville vælge Kingston hvis jeg var dig! :-)
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
07. marts 2002 - 15:03 #3
Jep, Kingston
Avatar billede hankey Nybegynder
07. marts 2002 - 15:14 #4
Hej
Jeg ville vælge dem med samsung kredse, Det er klart de bedste og mest stabile, selvfølgelig er kingston ikke noget dårligt valg. Blandt andet bruger IBM kingston til deres server maskiner.
Kingston laver også en serie som hedder Value, det kunne være en mulig, der er prisen stort set det samme.
mvh
Avatar billede tipsen Nybegynder
08. marts 2002 - 02:00 #5
Hvis der er mulighed for alternativer, ville jeg bestemt vælge TwinMos!
Avatar billede kristian Nybegynder
08. marts 2002 - 09:36 #6
Tak for hjælpen – også til dig, tipsen, men TwinMos er ikke en mulighed.

VH K.
Avatar billede dgj Nybegynder
12. marts 2002 - 23:39 #7
Det er fuld stændig ligegyldigt!!!!!!!!
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 11:21 #8
Lidt latterligt at give bounce2002 point for noget som jeg allerede har svaret på!

-Men tak for pointene alligevel...