Avatar billede mkj Nybegynder
07. marts 2002 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PDF af DCS eps

Jeg prøver at lave en PDF af et dokument som indeholder et billede i DCS 2.0 formatet. Jeg kan godt printe mit dokument på normal vis, men når jeg laver en PDF, så bliver mit DCS billede sort/hvidt (som om kun den sorte separation bliver printet). Andre farve EPS'er og Tiff'er i dokumentet kommer rigtigt ud. Nogen forslag ?
Avatar billede Jman Praktikant
07. marts 2002 - 13:15 #1
prøv at konvertere dit DCS til CMYK via photoshop
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. marts 2002 - 13:17 #2
Hvordan laver du pdf'en? Det nemmeste er at gemme den som pdf fra Photoshop.
Avatar billede mkj Nybegynder
11. marts 2002 - 08:20 #3
Jeg kan kun lave en DCS fil hvis billedet i forvejen ligger i CMYK. Jeg kan faktisk godt lave en brugbar PDF direkte i Photoshop, men det kan jeg desværre ikke bruge i denne sammenhæng.
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. marts 2002 - 08:31 #4
Har du Illustrator?

Så kunne du åbne pdf-filen i Photoshop og gemme dit dcs-billede i et andet format, altså beskære pdf-filen så det kun er dcs-billedet der er tilbage, og så sætte det ind i Illustrator i pdf-filen istedet for det gamle dcs-billede.

Er du med på hvad jeg mener?