Avatar billede perav Nybegynder
06. marts 2002 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filkonvertering

Jeg ved ikke hvilken gruppe mit spørgsmål hører til, men jeg prøver her.
Jeg benytter både ACDSee og SmartDraw.
I SmartDraw har jeg en pokkers masse billeder som er i filformat *.sdl, er det muligt at få ACDSee til at vise disse billeder, evt. med et eller andet plug-in.
Hilsen Per
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. marts 2002 - 08:04 #1
Kender ikke SmartDraw, men kan du ikke gemme i et andet format?
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
08. marts 2002 - 22:30 #2
paint shop pro, kan åbne mange filer, og der kan du gemme dem som jpg osv, hvis det ikke kan så prøv photoshop 6.0
Avatar billede perav Nybegynder
09. marts 2002 - 00:15 #3
Til Tino:
Umiddelbart kan jeg ikke gemme i et andet filformat i selve SmartDraw, dog kan jeg benytte et enkelt billede i programmet - kopierer billedet til klippebordet - indsætte det i f.eks. PSP - gemme i et hvilket som helst format. Men jeg ønsker jo ikke at have alle billederne i 2 forskellige filformater (billedearkivet fylder ca. ½ Gb på nuværende tidspunkt)og jeg er nødt til at have filerne i *.sdl -format, det er det eneste format som SmartDraw kan læse.
Til mdk:
Hverken PSP eller Photoshop kender denne filtype.
Avatar billede perav Nybegynder
14. marts 2002 - 10:14 #4
Jeg får nok ikke løst mit problem, jeg fik ikke svar på spørgsmålet, så jeg stopper her.