Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. marts 2002 - 19:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

DVD & TV

Hjææælp!
Jeg er ved at blive vanvittig! Jeg kan ikke få DVD billede på TV´et. Kun på Pc-skærmen. Når jeg aktiverer Twinview nægter DVD-programmet at afspille filmen. Har prøvet MANGE forskellige DVDplayers  samme resultat. PowerDVD kommer med en fejlmelding ang. kopisikring...

Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede hemning Nybegynder
06. marts 2002 - 19:14 #1
hvilket grafikkort har du i din computer?
Avatar billede hemning Nybegynder
06. marts 2002 - 19:29 #2
Prøv at trykke på macrovision på denne side:
http://www.dvdcopyworld.de
Så kan du prøve med de forskellige programmer herfra }:o)
Du må bare ikke vælge Radeon/Rage 128 Tweaker v1.2b, Remote Selector eller Universal Selector for de er kun til dem der har et decoader kort!
Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. marts 2002 - 20:11 #3
Mit grafikkort: Gforce2 MX400
DVD: Sony

Det hjælper ikke at skifte DVD-player program...
Avatar billede hemning Nybegynder
06. marts 2002 - 20:24 #4
Det er ikke et DVD-program, det er et program til at deaktivere macrovision, der er en kopisikring, der kan lave kuk i systemet!
Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. marts 2002 - 20:47 #5
Jeg kan ikke downloade fra dvdcopyworld. Fejlmelding om at filen ikke findes på denne server...
Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. marts 2002 - 20:47 #6
Jeg er lige væk i et par timer...
Avatar billede hemning Nybegynder
06. marts 2002 - 20:51 #7
ok :o(
Avatar billede flysound Nybegynder
06. marts 2002 - 23:20 #8
prøv at tage en anden DVD film der kan være krav om at du skal indtaste koden på afspilleren for at se film med kopi sikring
Avatar billede sam3003 Nybegynder
07. marts 2002 - 00:09 #9
I´m back...

En anden DVD-film gør det samme - flysound: hvad mener du med koden på afspilleren? Har DVD-drevet en kode??
Avatar billede flysound Nybegynder
07. marts 2002 - 06:17 #10
Jeg er ikke helt klar over om DVD drevet har en kode, men når jeg skal se en film med macrovision på min alm. DVD så skal jeg indtaste koden på min maskine før jeg kan få lov til at se den, så jeg tror det er macrovision du slås med
Avatar billede sam3003 Nybegynder
08. marts 2002 - 00:32 #11
Det virker NU! Jeg fik - som hemning foreslog fat i et styreprogram: TV-tool - og nu er det perfekt. Selv lyden er blevet bedre end før.

Tak for hjælpen - også til flysound - du fik ingen point idet hemning bragte løsningen på banen...

SAM
Avatar billede hemning Nybegynder
08. marts 2002 - 08:10 #12
Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe, tak for points }:o)