Avatar billede nitrix Nybegynder
06. marts 2002 - 16:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fdisk

Er der nogen der ved hvordan man laver en partition ude i dos ved hjælp af fdisk.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 16:20 #1
c:\fdisk
Slet patiotion. "Hvis der er en" (3)
Opret ny partiotion (1)
Opret ny pri dos partiotion (1)
Ja til alt
Genstart
Formater
MC
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 16:20 #2
51 131 130 (ICQ) Det er nemmere at forklare derover
Avatar billede macho Praktikant
06. marts 2002 - 16:29 #3
Jeg troede du forstod, at du skulle lukke dine spørgsmål, før du bliver ved her på exp.
Til alle, som overvejer at svare: Læs her først:
http://www.eksperten.dk/spm/181479

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nitrix&option=22
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 16:32 #4
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:36 #5
xenophobia>> Godt svaret, jeg håber du får points, men Nitrix har det med ikke at lukke sine spørgsmål.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 17:14 #6
james_t_dk >> Mange tak, det håber jeg også =) Hvis han ikke gør og det viser sig at han er en gøgler skal jeg rykker ham rundt, men lad os nu se. Næste gang han kommer online på ICQ spørger jeg.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 17:15 #7
james_t_dk >> Læg mærke til hvornår han hopper af icq. Når jeg skriver "http://www.eksperten.dk/spm/181479 ?????" =)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 17:22 #8
hvis du ikke får points bør du anmelde ham.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 17:27 #9
Jeg har aldrig anmeldt nogen, og det er sq næsten træls at skulle bryde det nu. Men hvis han ikke siger noget inden et stykke tid må jeg lige prøve at kontakte ham.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 17:34 #10
ok men har du ikke points om en uge bliver du nød til at skrue bissen på.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
06. marts 2002 - 17:41 #11
Jeg ved det - men jeg er ikke en "point-ræser", jeg hjælper hvor jeg kan - men jeg bliver sur når folk prøver at snyde - og især når vi snakker over ICQ
Avatar billede nitrix Nybegynder
07. marts 2002 - 11:02 #12
hold nu din fede kæft james t spasser...bliver du aldrig træt af dig selv??
Avatar billede xenophobia Nybegynder
07. marts 2002 - 16:21 #13
Takker for point =)