Avatar billede pestong Nybegynder
06. marts 2002 - 16:00 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Asus AGP V 7700 / 64 mb med tv port

Nu da jeg kører xp pro får jeg en gang i mellem en fejl medd. om at min driver til mit grafikkort ikke er den rigtige.men den driver jeg bruger er inde fra nvidia som laver chippen.når driveren er installeret kan jeg ikke få tv udgangen til at virke jeg har prøvet at kikke på asus´s hjemmmeside men kan ingenting finde så er der en der ved hvor man kan finde den rigtige driver vil jeg blive taknemlig
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:06 #1
Er der TV in-out eller kun TV out?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:09 #2
Du må på kassen kunne se om det er et 7700, 7700 deluxe eller 7700 ti
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:13 #3
Desuden kan du bruge TV-tool: www.tvtool.de til at få video funktionalitet med nvida driveren, det ser desværre ikke ud til at der er en ASUS driver til XP. Men du kan prøve med win2000 driveren, det er dog uden garanti for at det virker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:18 #4
Dette er den nyeste Nvidia driver:
Version: 23.11
Size: 6.44 MB
Self Extracting Installer
Release Date: 12/3/2001

http://205.158.109.140/Windows/23.11/Win2K-XP_23.11.exe

Hvis du ikke har denne driver bør du opdatere, husk at "installere" standart VGA driveren inden du installere.

Hvis du vil have en ASUS driver skal du formentligt bruge ASUS windows 2000 driveren for at få det til at virke.
Avatar billede pestong Nybegynder
06. marts 2002 - 16:20 #5
der er kun en out udgang
Avatar billede pestong Nybegynder
06. marts 2002 - 16:21 #6
og jeg mener at det er en deluxe ja mener kassen er smidt ud :-((
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:23 #7
Du kan da prøve med ASUS deluxe Win2000 driver, smider et link om lidt, men der er ingen garanti for at det virker med XP.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 16:24 #8
Jeg har et Asus v7100 og der er lavet XP driver til det kort, så det må der også være til V7700.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 16:27 #9
Jo der er lavet drivere. De ligger her: http://www.asus.com.tw/download/multimedia/vga-enthu.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:44 #10
ufc>> der er forskel på de to tekster her: V7700 Ti Series og AGP-V7700 GeForce2 GTS Series.

Men hvis hans kort er et V7700ti så er der en XP driver, ellers er der ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 16:48 #11
James-> Så vidt jeg kan se på spørgsmålet's overskrift, er det de rigtige drivere, jeg har fundet. Han skriver jo, hvad det er for et kort, han har.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 16:56 #12
UFC>> Det er korrekt, han skriver bare ikke om det er en "ti" eller en "GTS" kreds der er på hans kort. Der er forskel på disse drivere. Det er ikke sikkert at en "ti" XP driver virker med et "gts" kort og som det fremgår ved han ikke nøjagtigt hvilken model at V7700 han har.
Avatar billede pestong Nybegynder
06. marts 2002 - 17:01 #13
det eneste der står på kortet er agp v 7700 /64 mb
men jegmener at det er et pure deluxe
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 17:04 #14
Der sker ikke noget ved at prøve de drivere, jeg har fundet. I værste fald virker de jo bare ikke.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 17:06 #15
UFC>> helt enig, men så kan han lige så godt prøve den Win2000 driver der findes til hans kort, det kunne også virke!!! Den er desuden også på den side du har fundet bare lidt længere nede.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 17:07 #16
Pestong>> hvis det er et pure delux er det ikke et "ti" kort, men derfor kan du da godt prøve driveren.
Avatar billede pestong Nybegynder
06. marts 2002 - 17:11 #17
jeg prøver med det samme
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 17:36 #18
james-> Det er rigtigt, men XP har det jo med kun at acceptere Certified XP Drivers, så en xp-driver må da alt andet lige være det bedste.

Takker for point.