Avatar billede jeppe75 Nybegynder
06. marts 2002 - 16:00 Der er 1 kommentar

Hjæælp.... Hewlett Packard 8100i plus Software/drivere søges

Da hewlett packard tager 250 kr for at snakke med deres kundesupport, prøver jeg at høre om der ikke skulle være nogle herinde der har software disk 1 (min er ridset!) til Hewlett Packard 8100i plus. På deres hjemmeside er der kun drivere til upgradering og ikke til selve "grund" driverene. Windows98 har en slags driver til den, men det er ikke nok. Brænderen virker som om den brænder men Cd'en er blank når den er færdig.

Jeg skal helst bruge den idag/imorgen (6 marts) det kan vel lade sig gøre at sende den via mail. har en stor server den kan uploades til hvis det er...
Avatar billede jensb Nybegynder
06. marts 2002 - 17:26 #1
Den fylder 614 MB, så det er de færreste mailservere der kan klare den.

Så medmindre du ved helt præcist hvilke filer du skal bruge, så kan det ikke sendes som mail