Avatar billede kisbye Nybegynder
06. marts 2002 - 13:30 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

Kragegaard.dk

Jeg kunne godt tænke mig noget Konstruktiv Kritik af min side http://wwww.kragegaard.dk

samt gode råd m.m.

Jeg vil fordele points bedst muligt bagefter...

V.H
Kisbye
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 13:32 #1
Avatar billede cleemann Nybegynder
06. marts 2002 - 13:32 #2
Du skal først og fremmest gøre den tilgængelig  :-)
Avatar billede gitscho Nybegynder
06. marts 2002 - 13:32 #3
husk lige det kun er 3 gange w :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 13:33 #4
Hmmm er skriften ikke meget lille
Lidt mærkelig farve sammensætning syntes jeg

MC
Avatar billede kisbye Nybegynder
06. marts 2002 - 13:33 #5
ups ja
Avatar billede tower-news Nybegynder
06. marts 2002 - 13:33 #6
1 http://www.kragegaard.dk/ er url *G*
2 Den er lidt langsom at komme ind på (sidder på en skole)
3 Siden er fin fin. :)
4 Måske lave lidt mer farve, lidt kedelig..!

www.Tower-news.dk
Avatar billede cleemann Nybegynder
06. marts 2002 - 13:33 #7
ikke noget...... jeg bruger MC. Lucifers link  (forudsat det er det)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 13:34 #8
det øverste der, hvor der står kragegaard...det er meget forstyrrende at se på!

desuden de to "WC3" billeder..gør dem mindre synlige og læg dem et andet sted..det ser ikke godt ud hvor de ligger nu

9@13
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 13:37 #9
tower-news > siden er ganske hurtig :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. marts 2002 - 13:37 #10
Enig med bundgaard :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 13:40 #11
Under udfyldning af formularen kommer

Siden kunne ikke vises

MC
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 13:42 #12
Siden blev ikke fundet

fik jeg her :I
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. marts 2002 - 13:47 #13
Nå ja det ene eller det andet, vi har bare konstateret der var fejl, Jeg kan ikke lige huske om det var det ene eller det andet
MC
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
06. marts 2002 - 13:51 #14
1. fylder meget lidt på min 1024*768 skærm

2. logoet i toppen er egentlig flot, men ødelægges af baggrunden (det flyder ud).

3. on mouse over i menuen gør at teksten næsten forsvinder - skriften er meget lille.

Ellers er siden jo ikke færdig - og derfor også lidt kedelig  - du skriver at du kan en masse, hvorfor så ikke benytte siden til at vise hvad du kan??
Avatar billede kisbye Nybegynder
06. marts 2002 - 14:03 #15
Bundgaard>
1. Billedet blev lavet da jeg ikke rigtigt viste hvordan siden ville komme til at se ud, jeg laver det om senere.
2. Problemmet med WC3 logoerne er at ved krydset er baggrundsfarven hvid, så de passer ikke på min grå baggrund, men jeg finder på noget.
mc.lucifer>
Formularen skulle virke nu.
JhonSchmidt>
Jeg har iøjeblikket Webhotel hos ScanNet, og skal jeg bruge ASP der, kommer det til at koste en halv bondegaard.
Desuden kan jeg så heller ikke bruge SSI, det gør at der er meget mere arbejde i det.
hvis jeg f.eks. skal rette noget i menuen skal jeg gøre det fem steder..
men jeg arbejder på at flytte Webhotel.

V.H
Kisbye
Avatar billede kisbye Nybegynder
06. marts 2002 - 14:04 #16
Der skulle stå:
Desuden kan jeg heller ikke bruge SSI, det gør at der er meget mere arbejde i det.
hvis jeg f.eks. skal rette noget i menuen skal jeg gøre det fem steder..
men jeg arbejder på at flytte Webhotel.
Avatar billede kisbye Nybegynder
06. marts 2002 - 14:39 #17
tak for jeres Svar, jeg har skrevet det alt sammen bag ørene...

V.H
Kisbye
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 18:07 #18
jeg takker for point :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. marts 2002 - 18:10 #19
Held og lykke med siden  ...og dine store ører ;)

Mvh www.startfirma.dk