Avatar billede mikkel_breum Nybegynder
06. marts 2002 - 10:42 Der er 1 løsning

Imac 800Mhz G4 til ProAudio ?

Hejsa alle

Jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring med iMac 800mhz G4 modellen i forbindelse med ProAudio programmer og harddiskrecording (Logic 5 og lign)

Er den hurtig nok? hvordan fungerer der med at benytte USB som audioindgang?

Jeg vil gerne høre fra brugere der har erfarning og saglige konstruktive kommentarer.. Jeg ved godt at en prismæssigt tilsvarende PM har hurtigere systembus og flere udvidelsesmuligheder.. men det jeg er interesseret i er at høre om folks erfaringer med iMac 800Mhz G4 i forbindelse med harddiskrecording/ProAudio arbejde.. hvis der endnu er noget der har det :) ??

mvh
Mikkel Wøldike
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 09:52 #1
det virker perfect, jeg bruger selv det samme