Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. marts 2002 - 14:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Menu problemer....

Hej!

Jeg har lidt problemmer med en menu jeg skal lave... Den skal være til denne side: www.lynaes.dk Det eneste jeg skulle gøre var at oprimere den lidt... MEGET! :-)
Men jeg kan ikke få den til at nå ud i kanterne af cellen, selvom jeg ikke plejer at have problemmer med sådan noget...! Det jeg har lavet indtil nu findes her: http://www.visitme.dk/lynaes/menu/menu.htm
Hvad skal jeg gøre for at fjerne det lille mellemrum der er mellem cellerne??

//Casper....
Avatar billede freestyle Nybegynder
05. marts 2002 - 14:29 #1
prøv at slette din cellspacing og oprette den igen, det virker som om der er et eller andet galt med den, prøv f.eks at flytte den hen efter class=menu
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. marts 2002 - 14:32 #2
That be darn....! Det var det der skulle til! Tak!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. marts 2002 - 14:32 #3
Jeg slettede den først, så rykkede jeg den hen til sidst...!
Avatar billede freestyle Nybegynder
05. marts 2002 - 14:32 #4
det var så lidt, fin menu ellers :-)
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. marts 2002 - 14:34 #5
Jep, Tak!

//Casper
freelance@visitme.dk