Avatar billede elpik Nybegynder
05. marts 2002 - 12:22 Der er 1 kommentar

Brug af bærbar -Inferød-device til fjernbetjening.

Ja - Jeg ved det lyder lidt underligt, men jeg har tænkt på om man ikke kan bruge din bærbare(Der har en inferød port) til fjernbetjening af tv, stereo anlæg mm.

Kan man det, og hvor hentet man evt. et program..!?
Avatar billede caine Nybegynder
05. marts 2002 - 12:46 #1
hmmm vell jeg har set at det kan gøres men ved ikke helt hvordan min egen barbar har det med at tænde og slukke for mit stereo anlæg hvis at IR proten vænder i den retning.
men hvis at du ikke kan finde nogle svar på sider som Google.com er jeg bange for at du selv må skrive et program til det :)

jeg har også set en af mine venner lave en com port adapter til sin comp med en IR port på som han kunne bruge til at fjærnstyre sit anlæg

Hilsen Caine