Avatar billede bobbels Nybegynder
05. marts 2002 - 09:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mac modem

har ett spörgsmål om detta ,min datter har en powerpc 6500/250 vi har
formateret den lagt in nyt system 9.0 og nu siger den att den ikke hitter modemet det er inbyggt. Modemet hedder apple geoport internal modem
så her står der på kortet jl8041678hxa( dette står på selve kortet)
babt  606735, dette står  på det hvide på modemet
AGREE
bzt d128
apple computer GHMB
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. marts 2002 - 09:40 #1
du mangler den rigtige driver.

Den kan du finde her:

http://www.info.apple.com/support/oldersoftwarelist.html#netcom

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede bobbels Nybegynder
05. marts 2002 - 10:54 #2
aeblenet hvad skulle vi göre uden dig :-)
kan du sige mig precis vilken driver det er jag blir helt forvirred av
alle dem.Kan jeg ta hjem den på en pc og lägge på en disket eller
er det bedre att lägge den på en zip eller ska jag kopple op mig fra
min mac og ladda hjem den.
Körer selv med 2 pc 1 mac på netvärk har laddad hjem pcmac lan
den er super.Men det går ikke att skrive ud fra macen er det for
at det er en demo kanske ? .Körer med win2000 server på en pc
win98 på den andra pc og mac 9.1 på macen.Forsökte at sätte alt igang
med bara win2000 som router men det kan jag inte få den till uden
pcmac lan ,min kompis påstår at det ska lade sig göre har jag missat noget
på den andra pc
Avatar billede docdyhr Nybegynder
05. marts 2002 - 15:33 #3
Macintosh/Networking-Communications/Apple_Telecom/Geoport-EM_3.1.1_Update1of2.sea.bin
Macintosh/Networking-Communications/Apple_Telecom/Geoport-EM_3.1.1_Update2of2.sea.bin

Det ser du til at være softwarepakken som du skal bruge!
Avatar billede bobbels Nybegynder
07. marts 2002 - 21:08 #4
kan ni dele dem fint :-)