Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. marts 2002 - 20:11 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Stofa (Skod) | ADSL (??????)

Hej...

Jeg er efer hånden blevet ret træt af Stofa (Kabel) internet. for det første hæver de priserne på en i forvejen alt for dyr forbindelse og for det andet siger de at det er "Always Online" internet de levere... jeg ved ikke jeg er kun online ca. 3 timer om dagen ellers står mit modem bare og blinker og opføre sig sjovt eller er deres gateway nede..... Ja det er surt!

Så ville jeg lige høre om der er nogle der har problemer med TDC eller CyberCity ADSL og hvis der var nogen der har andre links end den på comon i dag til pris sammenligning vill jeg blive glad....
ellers er jeg miget interesseret i hvem der sælger ADSL + IP Telefoni sammen gerne link......

Håber ikke dette er for meget men jeg er næsten ved at gå i koma over denne latterlige dårlige internet forbindelse :-(

Truti
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 20:15 #1
dr.truti> Stofa kører perfekt her - der har faktisk nok kun været 3 dage i alt ud af 16 mdr. hvor jeg ikke har kunnet logge på...
Hvor i landet bor du?
Hvorfor er stofa for dyr? 300 for en 1024/256 forbindelse er ikke dyrt ???
Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. marts 2002 - 20:18 #2
john_stigers > 300 kr,- for den sådan forbindelse med begransninger på er dyrt. i Sverige betaler men 50 kr,- den den slags med fir trafik. og Bredbondsbolaget tager 200 kr,- for 10 mbit up/down (også fri trafik). Men stofa kan man ikke stille en seriøs server op.... btw. jeg bor i Sønderborg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 20:21 #3
dr.truti> ok - uden server er det nu en ok pris - ligger på ca. 1000 - 1500 Mb om måneden så for mig er det fint, men hvis du vil sætte en server op kan jeg godt se at dit forbrug vist hurtigt kommer op på spærregrænsen... - nå slut herfra, det var jo ikke stofa der skulle diskuteres :)
Avatar billede slinky Nybegynder
04. marts 2002 - 20:21 #4
Alle på den gade hvor jeg bor havde også problemer med et skummelt modem. Så kom stofa og gravede i vejen og så virkede det perfekt!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. marts 2002 - 20:23 #5
slinky > Ja den historie kender jeg godt eller det sammen har jeg hørt her i Sønderborg. Men problemet er at Stofa åbenbart ikke gidder ud og grave i min vej :(
Avatar billede bella-notte Nybegynder
04. marts 2002 - 20:25 #6
Har haft samme problem som dig dr.truti, indtil jeg gik i kælderen og skruede stikket ordenligt sammen.
Prøv og se om det sidder løs!
Avatar billede 7th Praktikant
04. marts 2002 - 20:26 #7
Har hellere ikke noget at beklage over lige bortset fra den ret pludselig stigning på 100 %...
Dit modem blinker jo ganske naturligt selvom du ikke er online hvis du har computeren tændt.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
04. marts 2002 - 20:27 #8
7th > Det jeg mener med at det blinker er at alle de GRØNNE lys dioder blinker :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 20:28 #9
7th> det er nu kun en stigning på 50% - hvis stigningen var på 100% ville det koste 400 kr. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. marts 2002 - 20:41 #10
TDC virker godt for mig, men sammenlign de forskellige udbydere og deres priser på www.teleprisguide.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. marts 2002 - 20:43 #11
Avatar billede pft Nybegynder
04. marts 2002 - 22:42 #12
Avatar billede sfreak Nybegynder
05. marts 2002 - 09:09 #13
TDC ADSL, det VIRKER! Helt 100 % og kan du ikke komme på, ja, så er der døgnservice.
Så du kan bare ringe til dem midt om natten, hvis du ikke kan komme på nettet.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
05. marts 2002 - 10:38 #14
pft > Linket er dødt!

sfreak > Den slags er der også ved stofa men det lader til at de ikke tager det så serisøt og bare lader telefonen ringe nogle gange.
Avatar billede pft Nybegynder
05. marts 2002 - 15:35 #15
dr.truti. Ikke hos mig??????????????
Avatar billede dr.truti Nybegynder
06. marts 2002 - 17:45 #16
pft > Ok Idag kom siden også :)
Avatar billede pft Nybegynder
06. marts 2002 - 21:51 #17
Tak.