Avatar billede bond_lover Nybegynder
04. marts 2002 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et godt program

Hej Eksperter...

Jeg kunne godt tænke mig et program hvor man kan se hvem der er inde og hente fra ens computer eller bare er inde på en i et netværk. Programmet må også gerne indeholde en masse andre funktioner indenfor netværk.

Bond Lover
Avatar billede ncp Nybegynder
04. marts 2002 - 18:09 #1
hvis du bruger win 2000 / win xp pro - så kan du gå ind under "Computer Management" og derefter Delte Mapper -> Sessions
Avatar billede fastwrite Nybegynder
04. marts 2002 - 18:12 #2
smut ind på www.webattack.com - vælg freeware og i en af kategorierne finder du en masse godt stuff!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
04. marts 2002 - 18:15 #3
Avatar billede bond_lover Nybegynder
04. marts 2002 - 18:28 #4
Tak fastwrite der er en masse gode ting inde på webattack
Avatar billede fastwrite Nybegynder
04. marts 2002 - 19:14 #5
Ja, der er!!! tak for point