Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 10:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hvad er bedst

Jeg vil gerne vide hvad i synes er bedst af windows styresystemerne:

WIN 95

WIN 98

WIN ME

WIN 2000

WIN XP
Avatar billede eazye Nybegynder
04. marts 2002 - 10:33 #1
Helt sikkert win xp, er helt sikkert det bedste indenfor programmer. og meget andet.. er også meget mere bruger venligt og Alt muligt andet. so Windows eXPerience er HELT sikkert mit fortrukne.!
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2002 - 10:37 #2
Min mening ville også være Windows xp den er simpelthen surveren.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 10:38 #3
Win2000

Windows XP er nau klyt :I
Avatar billede ahlqvist Praktikant
04. marts 2002 - 10:39 #4
Det afhænger jo lidt eller faktisk ret meget af hvad du skal bruge din computer til. Men jeg vil da også sige at XP er et godt all-around OS. Men tro nu ikke at skidtet er perfekt!!! For XP er bestemt ikke fri af fejl samt børnesygdomme!!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 10:42 #5
jeg har kun dårlige erfaringer med Windows XP..

programmer der gik ned, spil der ikke virkede..osv, osv

:/
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2002 - 10:46 #6
Så er det da jeres egen skyld hvis det ikke virked for jeg har prøvet alt og jeg mener prøvet alt og de få problemer har jeg fået løst.
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 10:46 #7
Hvad siger i så til Windows ME
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2002 - 10:49 #8
Windows me er også fint men der er til gengæld en del fejl og som M$ selv har indrømmet så skulle den aldrig have været på gaden men som sagt så virker den rimmeligt godt.
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 10:50 #9
For lige nu kører jeg me og det fejler sq ikke noget..indtil videre
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 10:51 #10
mine erfaringer med ME er heller ikke for gode..

så hellere 98

resten > dvs det er min skyld XP ikke virker ordentligt..javel ja..
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2002 - 10:51 #11
Min har også kørt fint udover en del BSOD (blue scren of dead)
Avatar billede resten Nybegynder
04. marts 2002 - 10:52 #12
Bundgaard> ja det ville jeg mene :)
Hvad er dine problemmer ??
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 10:54 #13
hyppige BSoD, programmer der udfører en ulovlig handling, XP der frøs når man genstartede..osv osv

og ja, jeg har prøvet at formatere og geninstallere..
Avatar billede grinderslev Praktikant
04. marts 2002 - 11:11 #14
Valg af styresystem afhænger i høj grad af din Hardware.
Lad være at installere et større Operativ system end dit system kan trække, det vil sløve den så den bliver uudholdelig at arbejde på.

Bortset fra det, har jeg gode erfaringer med Både Win95,98,2000 og XP. Windows ME har jeg ikke helt det samme gode forhold til. :-)

Kan din maskine trække en Windows XP, så kan jeg varmt anbefale den, da jeg endnu ikke har haft andre problemer med den, end dem jeg selv har bedt om :-)