Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:29 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Partition vil den ikke!!

Jeg har lige fået win me ind på min pc og skal til at oprette flere drev. Til det vil jeg gerne vruge partition magic men det virker ikke.

skal jeg have en ny partition magic til win me eller hvad?????
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
04. marts 2002 - 09:30 #1
Vilke fejl giver den

MC
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:32 #2
Den giver ikke nogle fejl men år jeg har sat C: til 4 gb og jeg har genstartet er der stadigvæk 57 gb på C: og intet D. drev
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 09:33 #3
Partition Magic bruger DOS til at oprette partioner. Derfor kan du ikke bruge dette med ME.

Den nyeste version af Partition Magic understøtter vidst nok ME, så måske det ville være en god idé at få fat i det? :)
Avatar billede onki Nybegynder
04. marts 2002 - 09:34 #4
Hvis du har problemer med PM. Så prøv med disketteversionen.

Den har altid virket for mig.
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. marts 2002 - 09:34 #5
Se om der evt. skulle ligge en upgrade patch til Me på www.powerquest.com
F.eks. skulle der bruges en bestemt patch til win2k, for at den ikke fuckede up...
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:42 #6
Hvor kan jeg få fat på PM som understøtter win me????
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 09:45 #7
ellers prøv at starte op i dos-prompten og brug PM disketten.. der skulle ikke være nogen problemer med den og ME! :)8
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:57 #8
Hvor kan jeg finde den nyeste version af Partition Magic  pornholmer
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 11:49 #9
nitrix> du kan hente en demo på www.powerquest.com
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 11:51 #10
nitrix >> hent en demo som john_stigers gav dig en adresse til ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 11:56 #12
Men desværre kan demoen ikke lave de fysiske ændribger på disken - til det skal du bruge den fulde version og den kan du købe her: http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1394607
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 12:01 #13
der findes også en anden mulighed, men den er ikke heeeelt lovlig! :(
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 12:03 #14
meeen.. kan da huske at jeg engang brugte version 6,0 til ME uden probs !!!!!!! ...

kan desværre ikke forklare hvordan lige her og nu...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 12:11 #15
pornholmer> det er fordi Version 6.0 også er til winme :D
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 12:14 #16
jeg mente 5,0 ! *Gg*
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. marts 2002 - 16:37 #17
Har du kigget efter en upgrade patch?

/J
Avatar billede yeager Nybegynder
05. marts 2002 - 13:02 #18
Jeg har haft samme problem. Det løste jeg ved at boote med start disk og herefter bruge PM's floppy disk (eller boot'ede jeg direkte fra PM disken???). Her efter splittede jeg disken op i 3 og det var det - virker den dag idag. 8-)

Jeg havde det lille problem at jeg ikke havde fået loaded mussedriveren så det foregik ved tastaturet :-(
Avatar billede yeager Nybegynder
05. marts 2002 - 13:06 #19
Det er også muligt er du kan skaffe noget shareware / freeware.
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2364&Segment=2