Avatar billede dna Nybegynder
03. marts 2002 - 18:30 Der er 22 kommentarer og
13 løsninger

www.popper.dk - Hvad syntes du ?

Hejsa alle!

Jeg har gået og rodet med en side i et stykke tid, og www.popper.dk er hvad der er kommet ud af det! Jeg vil dog gerne vide lidt om hvad du syntes om den!? Både idé, design, brugervenlighed osv ....

Hvad mangler siden.. hvad kan laves om ?!? Vil i det hele taget gerne vide hvad du mener ???

Med venlig hilsen
dna
www.popper.dk
Avatar billede slinky Nybegynder
03. marts 2002 - 18:34 #1
idé 10@13
Design 12@13
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:36 #2
jeg har kun en ting at sige: wauv  :  )
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 18:36 #3
Rigtig flot, men hvad sker der hvis inholdet af rammen er størrer end tabellen ?
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:36 #4
Fedt toplogo
Avatar billede ken.j Nybegynder
03. marts 2002 - 18:37 #5
WOW!!

Ide 15@13
Design 20@13

Virkelig smukt arbejde! Fantastisk! Hvilket program er brugt til siden? Hvor har du lært at lave sådan noget henne?????

Hilsne Ken Jørgensen
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:37 #6
Det ser virkeligt godt ud
Avatar billede medions Nybegynder
03. marts 2002 - 18:38 #7
Design 11@13

Enormt fedt design! -det må siges...!!!
Men i hensyn til idéen så er der jo mange andre der har lavet noget mangen til... -anyway... designet betyder jo oxo meget i den retning!

//>Rune
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 18:39 #8
ken.j > de gode kan bruge notesblok til at lave en flot hjemmesider :)
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:39 #9
Det ville måske være federe hvis du nu fjernede pilene i http://www.popper.dk/grafik/test_vidste.jpg og ligeledes ved de andre knapper, ´de er lidt forstyrende
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 18:40 #10
totalt fed side det er nok en af de beste sider jeg har set i lang tid der skal overhovedt ikke laves noget om du har lavet et godt stykke arbejde
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. marts 2002 - 18:41 #11
Jeg kan utroligt godt li' farverne. Dejligt afdæmpede i forhold til mange andre sites. Desuden er sitet dejligt enkelt :-)

10@13
Avatar billede dna Nybegynder
03. marts 2002 - 18:41 #12
Tak for alle de gode ord... jeg tager imod alt slags kritik! Alt start på denne slags sider er svær, det ved jeg. Så jeg håber måske, at hvis nogen af jer, har en hjemmeside at de så vil tilmelde den!? Det ville gøre mig rigtigt glad! En portal uden hjemmesider er jo som pizza uden cola! :-)

dna
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:41 #13
Hvad med at lave et link på toplogoet, så man kan komme til forsiden
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:41 #14
Jeg kan lige starte med lidt karaktere:

Idé 7 @ 13 (da www.chart.dk allerede har dette, og da du har brugt som inspiration. Det er ikke dårligt at du har brugt dem, og konkurrence er en god og sun ting.)

Design 10 @ 13 (ikke direkte kopi af www.chart.dk , men stadig samme opdygning. Grundet at du så alligevel får 10 fra mig, er at du selv har lavet en fed grafik, og at det trodsalt ikke er direkte kopi.)

Behagelige farver.
Godt med konkurrence til chart.dk
Dejlig opbygning á lá chart.dk

/Freekyzone
Avatar billede traded Nybegynder
03. marts 2002 - 18:42 #15
Man behøver ikke cola til pizza =) Sprite er godt nok
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 18:42 #16
Men du kunne spare meget tid på at bruge css til at sørge for din skrifttype, istedet for at definere hver gang der skal skrives noget i en celle.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:43 #17
Men skulle du vise at du er total cool, laver du på et tidspunkt lidt ekstra om på din side, så den ikke overhovedet bliver forvekslet med chart.dk

Men husk stadig at holde den dejlige overskuelighed, og enkelthed ved siden, så alle kan bruge den og finde ud af den!!!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:45 #18
som lillebror er inde på, så brug css og lav noget fedt ved din side.

Lav fx 3 forskellige css-filer (1.css 2.css og 3.css)
ved at lave dem, så kan enten du nemt skifte designet på siden, eller lade brugerne vælge deres eget look på siden...

brug evt

www.gratisdns.dk som inspiration....
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 18:46 #19
Det ser da rigtigt godt ud!

Jeg kunne finde på at lave en støvgrå/blå baggrundsfarve, for at siden ikke skulle stå så skarpt i øjnene på en.

Evt. noget aktivt i din bundlinie: online brugere lige nu. Eller andet.
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 18:51 #20
Ja det er som om det skær lidt i øjnene. Jeg synes for øvrigt heller ikke eksperten er rar at kigge på i længere tid. det er mere afslappende med en grå baggrund
Avatar billede dmcn Praktikant
03. marts 2002 - 19:02 #21
Kedeligt design - kedelig side. Der er tusinder af dem derude, og det er de færreste, der har succes.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. marts 2002 - 19:04 #22
Når man har tilmeldt sig, burde der så ikke komme en kode, som alle andre sider har???
Hvad med en mail når man er oprettet??

Ellers vil jeg som de andre sige den er flot den side!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2002 - 19:30 #23
Jeg synes at det er en utrolig flot side, som er overskuelig og meget harmonisk.

Det er noget flot grafik og nogen flotte farver du har brugt. Det er enkel at betjene siden, og den dækker utrolig mange gode emner/områder.
Jeg har virkelig ledt efter noget som i mine øjene er negativt, men jeg har endnu ikke fundet noget.

Karakter: 11@13
Avatar billede locturian Nybegynder
03. marts 2002 - 21:20 #24
HEH! Det er KANON godt at i roser siden! Men, jeg vil også have del i kagen :( - Det er trods alt mig der har lavet alle grafik stykker der er brugt..... :)

/Loc out
Avatar billede oasen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:49 #25
Elefant og overskueligt!!

Men jeg synes, der mangler et "gør-det-selv"-afsnit under "hobby".
Har snart et par links til dig under "fansider", "discjockeys" og "håndværk".
Avatar billede oasen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:51 #26
Jeg kan godt lide sites brugervenlighed i forhold til mange andre store portaler, hvor man skal klikke sig gennem 100 links, før man når frem til den rigtige kategori.
Håber det får en god start - er tilføjet til foretrukne ;)
Avatar billede oasen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:53 #27
Ehh... hvorfor egentlig "popper"? Leder unægteligt tanken hen på de forfærdelige popup-vinduer, der overfalder én overalt :o)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
04. marts 2002 - 17:48 #28
Er du gal en kineser. Det er da en total fed og meget meget meget overskuelig side du har fået smækket sammen. Designet og meget flot, og der er ingen ting der går ind og forstyrer bliket, når man læser siden igennem. Overgangen med farverne er meget genialt lavet. Man må godt nok bukke sig for sådan nogle sider. Det er sjælendt, at man ser dem.
/Cyber Kox
\www.cyber-kox.subnet.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. marts 2002 - 13:30 #29
Det er et rigtig flot site.

I har dog valgt at bruge chart som inspiration hvad kategorier angår. Det kunne I måske have gjort bedre hvis I ikke havde kigget på chart. Men alt i alt har I de kategorier der skal bruges :) Nu ledte jeg fx efter en kategori til mit eget site, erhverv --> iværksætter, men den var der ikke :)

Der sker ikke noget når jeg klikker på de sider der har valgt at tilmelde sig fx. Biovalley.

Inden jeg fx. tilmelder mig vil jeg gerne se et evt. ikon jeg skal have på mit site. Hvis det fx er stort og grimt ville jeg ikke tilmelde mig :) Det kunne I måske vise under Information.

Ok nu fandt jeg et site under Toplister der bære jeres ikon :) Efter min mening er det ALT for stort. Det skæmmer en side :)

Jeres design fremstår enkelt og stilfuldt, men er måske lige lidt for kedeligt efter min sag :) Sitet er meget anonymt og I skaber ingen branding :)

Mit generelle indtryk er rigtig godt, og jeg ønsker jer alt mulig held med siden.

Mvh www.startfirma.dk

Jeg har selv et site til vurdering. Måske du vil anmelde det tilgæld? Point er jeg lige glad med :)

http://www.eksperten.dk/spm/180929
Avatar billede dna Nybegynder
08. marts 2002 - 16:36 #30
Hej Alle...

Jeg er nu hjemme efter en lang uge ved det danske forsvar, og er klar til en weekend med rettelser til siden! Jeg har læst jeres indlæg igennem og vil de næste par dage arbejde med nogen af dem!

Jeg er meget taknemmelig for de mange svar, og især de mange ros siden har fået! Som I nok alle forstår, så vil der altid være nogle fejl her i starten, men vi håber de snart vil være på plads!

Og... forresten! Det er Locturian, som har bidraget med selve grafikken til siden! En STOR hånd til ham! :-)

dna
Avatar billede dna Nybegynder
17. marts 2002 - 12:06 #31
Lige en update til spørgsmålet...

Siden er nu opdateret med nye countere! Samt med en ny mulighed for at ændre designet på counteren uden at indsætte nyt HTML-kode! Med det nye stykke kode vil der samtidigt indenfor kort tid komme mere statistik. Så glæd jer til et endnu bedre www.popper.dk

Håber at endnu flere så vil tilmelde sin side!

dna
www.popper.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
17. marts 2002 - 12:29 #32
Har du ikke et link så vi kan se counterne?

Du skal ikke forvente at brugerne vil oprette sig før de kan se præcis hvad de skal sætte ind på deres hjemmeside :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dna Nybegynder
17. marts 2002 - 12:48 #33
Startfirma: det er selvfølgelig rigtigt nok! Det er lavet inden solen går ned! :-)

dna
www.popper.dk
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
22. marts 2002 - 18:56 #34
utroligt smuk side!
godt arbejde!!
hvis det bliver en stor side og der kommer mange sider ind så kan det blive på størrelse med? jeg ved ikke hvad men stort!

kh kristian thostrup

www.tipsraad.webbyen.dk
Avatar billede dna Nybegynder
20. april 2002 - 09:46 #35
Tak for alt jeres kritik. Jeg arbejder videre med siden, og håber I alle vil bruge den.. :-)

dna
www.popper.dk