Avatar billede ncp Nybegynder
03. marts 2002 - 18:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Password på netværk...

hvordan gør man sådan at brugere, som prøver at connecte til mit netværksdrev skal indtaste et password for at få adgang

er rimlig træt af at nogle lægger sådan nogle små søde virusser ind på mit drev!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:06 #1
under brugerkonti i kontrolpanelet skal du oprette kontoer. Der er gennem disse som de kan bruge password til at connecte til dig....
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 18:10 #2
højre klikker på dit c drev og vælger deling. tryk på "deltsom" nede i bunden står der "adgangskoder til skrivebeskyttet adgang" her skriver du bare det password du vil have og trykker "OK"
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. marts 2002 - 18:11 #3
bubbafat >>> sådan er det ikke i XP ;-)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:15 #4
bubbafat ->  Det er fuldstændig rigtigt.... i ME/98/95

i XP/2000 er det bare lid anderledes

:-)
Avatar billede ncp Nybegynder
03. marts 2002 - 18:40 #5
nu har jeg oprettet en bruger som hedder Incomming Guest med et pasword xxxxxx (NCP/Incommming Guest)

jeg har sat gam ind under promissions sammen med migselv (NCP/Niklas C. Petersen)

men jeg kan ikke connecte til den mappe fra andre computere end min egen - de siger bare adgang nægtet!
men jeg kan i
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:46 #6
du skal huske at højreklikke på mappen, hvorefter du skal angive hvilken bruger der skal have adgang, og hvilken adgang de skal have....
Avatar billede ncp Nybegynder
03. marts 2002 - 21:03 #7
ja ja, det har jeg også gjort - promissions !
Avatar billede ncp Nybegynder
27. marts 2002 - 22:23 #8
no svar ? . lukker spm...