Avatar billede tiny_thim Nybegynder
03. marts 2002 - 17:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilket mærke af CD-R?

Jeg har en 16 speed brænder, jeg bruger Nero 5.5.
Jeg skal mest brænde musik til cd afspilleren i bilen osv, men jeg skal også brænde noget data.
Hvilket mærke af CD-R skiver skal jeg vælge??
De skal kunne brændes med 16 speed og de skal ikke være for dyre.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 17:52 #1
Mr. Platinium...

Dem bruger jeg altid nu... Jeg har prøvet de fleste, og kun TDK er for mig bedre en Mr. Platinium...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 17:54 #2
Sorry... Mr. Platinium og Delphi skiver bruger jeg!!!
Avatar billede slinky Nybegynder
03. marts 2002 - 17:59 #3
Jeg synes at der kan være mere på en delphi skive end på en mr. platinum...

Jeg bruger oxo Mr Platinum og Delphi
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 18:02 #4
Mr.Platinium er de beste cder til at brænde på køb dem der hedder 700 mb/80 min.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. marts 2002 - 18:02 #5
det er sq snart ligemeget hvilken man bruger..
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:04 #6
bundgaard -> ja hvis man har en ny og god brænder..

Jeg har selv en Plextor, og den er næasten lige glad hvad jeg fodre den med. Før havde jeg en Mitsumi, og den var absolut ikke ligeglad....

Den VILLE have TDK, Mr. Data eller Mr. Platinium... Alt andet fejlbrændte den for tit på!!!
Avatar billede paaskeland.dk Nybegynder
03. marts 2002 - 18:14 #7
Køb dem er der er billigst! De er lige så gode som de dyre. Men tjek lige kan køre 16x. Efter min mening!
Der ud over går mine Mr. Platinium op i kanten efter nogen tids brug!
/Paaskeland.dk
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:16 #8
Delphi er de billigeste i øjeblikket... 16x / 80 min = 388 for 100 stk. på www.edbpriser.dk
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
03. marts 2002 - 18:18 #9
Er Delphi også gode til Musikcd'er til anlæget??
Jeg har nemlig oplevet et par fejlbrændinger af cd audio cd'er med mr. platinium...
Avatar billede slinky Nybegynder
03. marts 2002 - 18:20 #10
en af mine homies har haft problemer emd delphi mudik cd'er i en yamaha cd afspiller
Avatar billede freekyzone Nybegynder
03. marts 2002 - 18:31 #11
det kan være fordi at cd-en er brændt for hurtigt. Nogle cd-afspiller kan ikke læse cd'er der er brændt hurtigere end 8x ...
Avatar billede tiny_thim Nybegynder
03. marts 2002 - 19:05 #12
Så det burde virke hvis jeg sætter brændinghatigheden ned til 8 speed?