Avatar billede imv29 Nybegynder
03. marts 2002 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilket programmeringssprog

en lille hurtig en.
hvilket sprog er ini -filer, under windowsprogrammer skrevet i?
Avatar billede wollabella Nybegynder
03. marts 2002 - 16:42 #1
hmmm de opholder da bare dataer ikke noget sporg
Avatar billede imv29 Nybegynder
03. marts 2002 - 16:44 #2
det kan du have ret i men derfor er der vel stadig et bestemt format / sprog det skal skrives i, og det er det jeg efterlyser
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 16:57 #3
dansk ? engelsk ? tysk ? whatever !

Det er min overbevisning
Avatar billede ncp Nybegynder
03. marts 2002 - 16:58 #4
Text! Intet andet end text! de er hverken formateret eller noget andet! Du kan kategorisere dem ind under Mime/text

Formatet, som du kaller det, er intet format, men bare windows måde at skrive små post-it blokke på:
[OVER_EMNE]
nøgle = værdi
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 18:13 #5
som vi andre også sagde, men okay jeg glemte måske at skære det ud i pap !