Avatar billede oldschool Nybegynder
03. marts 2002 - 15:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

*.avi --> vcd

Hallo...
Jeg vil gerne have en avi fil ud på en cd som vcd... hvordan gør jeg det?

//Oldschool
Avatar billede krohn Praktikant
03. marts 2002 - 15:29 #1
Den skal konvateres til mpg og der efter bbændes som vcd, men kig på www.vcdhelp.com der er alt hvad du skal bruge
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 15:30 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 15:30 #3
sorry, havde ikke opdateret
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 15:35 #4
Det nemmeste er at bruge Nero. (kan hentes her www.nero.com)

Du starter en ny kompilation og vælger VideoCD. Nu trækker du bare din AVI-fil over. Så konverterer Nero den selv. Derefter skal du bare brænde den.
Avatar billede oldschool Nybegynder
03. marts 2002 - 15:48 #5
Ufc>> Ved du om easy cd creator kan gøre det samme?
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:17 #6
Du skal først downloade www.tmpgenc.com som laver avi filer om til mpg. Når du har gjort det og du har lavet filen som så kan yage fra 9-40 timer går du ind i nero og brænder filen som en video- cd (VCD).

Du skal vide at når du laver filen om kommer den til at fylde det dobbelte
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. marts 2002 - 22:06 #7
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 00:01 #8
lukker du snart spørgsmålet?