Avatar billede geek0 Nybegynder
29. maj 2000 - 13:09 Der er 3 kommentarer og
6 løsninger

eDesigns nye design

Kommenter, og giv karakter til DESIGNET på:
http://www.edesign.f2s.com/ny
http://www.edesign.f2s.com/ny2

Skriv også gerne hvilken du bedst kan lide, og om de er bedre end:
http://www.edesign.f2s.com

/geek0

Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. maj 2000 - 13:18 #1
Jeg kan bedere lide det gamle design det er meget hurtigere.
Og de nye designs er meget fede men jeg syndes at der mengler lidt tekst på forsiden.

Nye design
Karakter ny : 8@13
        ny2: 8@13
Gammel design
Karakter    : 9@13

D/-n!e|_
Avatar billede prodic Mester
29. maj 2000 - 15:14 #2
Som danny siger.
Få lavet siden hurtigere. Ikke så mange tunge billeder. Lidt mere tekst. Hvis du endelig skal bruge så meget grafik, så lavet noget der er lidt pænere.

Og nu kan vi jo kun bedømme introsiden, da resten ikke er lavet endnu.

Jeg kan kun være enig med Danny..den "gamle" er langt mere brugervenlig. Dog er det ikke der man skal lede efter det nye inspiration.
Avatar billede Lasse Novice
29. maj 2000 - 16:03 #3
Jeg har prøvet det, og jeg ville aldrig komme tilbage til de to nye sider simpelthen pga. hastigheden. Jeg syntes dog bedst om den med det lille hoved.

Jeg kan helt klart bedst lide den gamle side, da den er overskuelig, farverne matcher OK, men som prodic siger, det er ikke der man skal lede efter inspiration. I kunne evt. ligge sider ud som I har lavet der derved giver brugeren et indblik i hvad i kaperer. Det er jo aldrig dumt at vise brugeren hvad man kan. Når det angår salg af internetsider, er det heller ikke særlig fængende for en evt. kunde at han ser på en side der ikke viser præg af jeres kunnen. Det var bare min vurdering!!
Avatar billede Lasse Novice
29. maj 2000 - 16:04 #4
Brugeren er selfølgelig et alias for kunden!!! SORRY
Avatar billede geek0 Nybegynder
29. maj 2000 - 18:00 #5
Der kommer snart nogle reference links op.
Tror i en flot flash intro ville hjælpe?
Man skal selvfølgelig kunne skippe den.
Avatar billede lee Nybegynder
29. maj 2000 - 19:08 #6
ny      8
ny2      10
gammelt  8
Avatar billede fico Nybegynder
30. maj 2000 - 09:21 #7
Ny 11@13
Ny2 10@13
gammelt 8@13
Avatar billede johnnyboys Nybegynder
30. maj 2000 - 12:05 #8
ny 9@10
ny2 8@10
gammelt 7@10
Avatar billede nse Nybegynder
31. maj 2000 - 14:41 #9
Siden er alt for sløv, med alt det grafik; men det er meget pænt.

9@13