Avatar billede freestyle Nybegynder
03. marts 2002 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chromeless window

Hej

Jeg har brug for chromeless window, jeg har en nu men med den er det ikke muligt at minimere vinduet så jeg skal bruge den hvor den kan minimeres.

Skal ud at køre et par timer nu, men bare svar og jeg vil vende tilbage når jeg kommer hjem

på forhånd tak
Avatar billede freestyle Nybegynder
03. marts 2002 - 15:05 #1
hmmmm.. Jeg troede ikke at den var så svær, nå jeg lader den lige køre lidt endnu...
Avatar billede freestyle Nybegynder
03. marts 2002 - 18:19 #2
ok, jeg har sat point antal op, hvis det skulle hjælpe på at få folk til at hjælpe :-)
Avatar billede freestyle Nybegynder
03. marts 2002 - 19:17 #3
Har fundet den selv.

www.microbians.com