Avatar billede pjevs73 Nybegynder
03. marts 2002 - 09:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Gode test programmer !

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan finde :

1. et program til at måle temp. i windows ? jeg har prøvet VCOOL og MBM men de stemmer ikke overens men BIOS halvdelen af tiden + VCOOL fucker min lyd op ???

2. et effektivt program til software køling, som IKKE fucker lyd op, lagger spil o.s.v ???  :o)

Jeg siger tak på forhånd !

▲Pjevs 73▲
Avatar billede fangel Nybegynder
03. marts 2002 - 09:39 #1
VIAHM (Via Hardare Minitor), hved ik om det virker for dig, men det virker på mit Soltek motherboard, skal se om jeg kan finde et sted at hente det
Avatar billede zhark Nybegynder
03. marts 2002 - 10:56 #2
prøv at søge på www.google.com under "probo" (asus probe) (mb probe) der er da en del
Avatar billede hub Nybegynder
03. marts 2002 - 11:28 #3
www.utilitygeek.com  prøv at kigge dig omkring der.
Avatar billede snubby Nybegynder
03. marts 2002 - 11:57 #4
køle=rain
guf.
Avatar billede pjevs73 Nybegynder
03. marts 2002 - 11:58 #5
hvaffor noget snubby ???
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 12:08 #6
http://www.podien.de/
CPUCooL (Display's the temperatures, fan speed, voltages, system values (Data input and output) and SDRAM's ( Displays ) contents, cooling for Windows and change the frequency of your PC)
CPUFSB (Change the frequency of your PC)
Avatar billede pjevs73 Nybegynder
03. marts 2002 - 20:10 #7
Tak for hjælpen !
:o)
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 20:14 #8
Velbekomme