Avatar billede iqbe Nybegynder
03. marts 2002 - 02:19 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

C++

JEg har programmeret VB i 7 år nu og det er blevet træt af så derfor har jeg sat mig for at jeg vil lære C++, så jeg vil meget gerne vide hvor man kan finde artikler om C++ programmering på dansk for nybegyndere.

På forhånd tak :o)
Avatar billede iqbe Nybegynder
03. marts 2002 - 02:22 #1
Jeg vil også meget gerne have toturials til C++ og de behøver ikke være på dansk men hvis der findes artikler på dansk ville det bare være great :o)
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:28 #2
Jeg kender kun et sted www.udvikleren.dk

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:28 #3
Du får også lige et svar, hvis du kan bruge linket
Avatar billede iqbe Nybegynder
03. marts 2002 - 02:32 #4
KEnder linket.. men det er bare det at jeg bruger VC++ og alle artiklerne er bygget på C++ Builder 3
Avatar billede iqbe Nybegynder
03. marts 2002 - 02:34 #5
gør det nogen forskel?????
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:35 #6
dunno, kender ikke ingen af dem
Avatar billede soreno Praktikant
03. marts 2002 - 09:34 #7
materiale til at komme igang med c++:
http://gamedev.net/reference/list.asp?categoryid=20

jeg kunne også godt forestille at der var noget begynder materiale på:
http://www.codeproject.com/
Avatar billede cs_henrik Nybegynder
03. marts 2002 - 12:28 #8
www.cprogramming.com indeholder også en god c++-tutorial.
Avatar billede kamikaze Nybegynder
04. marts 2002 - 11:17 #9
Avatar billede kamikaze Nybegynder
04. marts 2002 - 11:18 #10
Iøvrigt >> køb IDG-hæftet "C++" skrevet af Kris Jamsa (69,- kr, tror jeg nok). Der er lidt om det grundlæggende C++, og det er en god idé at få det på plads først.
Avatar billede kamikaze Nybegynder
04. marts 2002 - 11:21 #11
Mht. C++ Builder vs. MSVC++ så gør det en forskel. Noget kode kan relativt nemt portes fra den ene kompiler til den anden, men andet kan ikke. Desuden kræver det en smule erfaring med begge at porte koden.