Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 22:28 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Lang fra las vegas

hvem har lavet titelmelodien??? og hvad hedder den ???
Avatar billede jayf Nybegynder
02. marts 2002 - 22:31 #1
Superheroes - So far
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 22:32 #2
http://www.serious.dk/lyd/zulu12las_vegas1.mp3
Sangen er i al fald her, hvis du vil have den:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 22:32 #3
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 22:33 #4
http://divx.asdf.dk/user.php?user_name=bjartz
Øverste var et interview, dette er afsnittene i Divx
Avatar billede klud Praktikant
02. marts 2002 - 22:59 #5
Hvordan henter man de afsnit
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:00 #6
Klik på linket, de står nede midt på siden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:14 #7
simonia> der er jo ingen downloadlinks - desuden er det vist uovligt.
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:16 #8
Ja naturligvis er det det, jeg fortæller bare, hvad jeg finder:)
Og jo, der er links,  klik på sidens tekst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:18 #9
nej man kan ikke downloade film fra den side: http://divx.asdf.dk/detail.php?film_id=175
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:20 #10
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:20 #11
kan se at du er totalt ny på eksperten - så jeg vil bare gøre opmærksom på at der er regler for denne side :)
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:25 #12
Tror da du får en lang nat, du kan passende poste din tekst stort set i 50% af trådene herinde.

Du får travlt, håber du haqr kaffe på kanden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 23:29 #13
Hmmmm...

Eksperten havde ikke eksisteret hvis det ikke havde været for reglerne. Disse er til for at blive overholdt. Er du ikke interesseret i at overholde disse, er Eksperten nok ikke et forum for dig...
Avatar billede hono Nybegynder
02. marts 2002 - 23:32 #14
simonia >> Tro mig, du er ikke den eneste der er blevet irrettesat!!! Faktisk går diskussionerne tit på at der leges for meget "politi". Ellers kan jeg kun tilslutte mig det nanoq siger.
Avatar billede jonas- Nybegynder
02. marts 2002 - 23:34 #15
simonia: Der er ikke særlig mange indlæg herinde der handler om ulovlige ting.
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:36 #16
Hono: Enig, det er sgu da ikke en børnehave og vil folk have vi med kompentencen til det skal hjælpe eller ej?

Jonas: Jeg er faldet over 7-8 i dag, og så længe det ikke er børneporno rager det mig en papand.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 23:40 #17
simonia, hmmm... 7-8? - smid lige nogle links til dem... jeg tvivler meget på de ikke er blevet kraftigt påtalt, hvis der er noget der går mod Ekspertens regler... det er UHYGGELIGT sjældent der ikke er nogle der lægger mærke til det...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
02. marts 2002 - 23:40 #18
simonia > der er faktisk ikke ret mange indlæg der handler om ulovlige ting herinde..dem der er bliver hurtigt lukket..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:41 #19
simonia> med den indstilling tror jeg sikkert du vil blive mægtigt populær her på eksperten... ELLER IKKE!
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:42 #20
Ikke på vilkår, om jeg gidder at sidde og lege politimand, det lader jeg sgu dem, der hungrer sådan efter det om.

Og nej, der var kun en enkelt af dem, der havde fået en kommentar med og det var en sexchat.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
02. marts 2002 - 23:42 #21
nanoq > so, we meet again :)
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 23:43 #22
Jeg har noteret mig, hvilke navne, jeg ikke skal bruge min energi på at hjælpe. Der kommer ikke flere svar herfra.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
02. marts 2002 - 23:44 #23
åh nej..
Avatar billede bundgaard Nybegynder
02. marts 2002 - 23:44 #24
egentlig burde vi anmelde ham :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 23:44 #25
simonia, den med sexchat har jeg set... den overtræder ikke loven, og dermed Ekspertens regler...

Jeg beder dig ikke om at lege politimand... jeg beder dig komme med dokumentation for dine udtalelser..

Bundgaard, hehe... jeg er svær at komme udenom når der er optakt til interessante debatter ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 23:46 #26
Simonia, skal det tolkes sådan at du ikke vil argumentere for dine egne udtalelser? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2002 - 23:46 #27
simonia> tror du selv på at eksperten havde eksisteret hvis ikke det var for disse politimænd? Tror du også på at eksperten ville få firmaer til at lægge deres banner ind her? Hvis du tror på det ja så står det skidt til hos dig...
P.s. JEG har ikke leget politimand - kunne se du var ny så jeg smed bare et link til reglerne - der findes jo tusindvis af forums UDEN regler - men dette har :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. marts 2002 - 00:12 #28
nanoq > har godt bemærket det :D