Avatar billede fishman Nybegynder
02. marts 2002 - 19:27 Der er 14 kommentarer

Nokia 8210

Hej jeg har lige købt en nokia 8210...
Da jeg modtog en sms fra coolsms.dk gik displayet dødt.
Når jeg tænder den viser den Tast pin kode og derefter Koden er accepteret, Efter det lyser skærmen kun grønt og den viser ikke tingene.
Nogen der har gode ideer ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
02. marts 2002 - 19:28 #1
Ja, ned i forretningen og få den byttet!!
Avatar billede fishman Nybegynder
02. marts 2002 - 19:30 #2
Nej for jeg tror det er en slags sms "virus"
Avatar billede jonas- Nybegynder
02. marts 2002 - 19:32 #3
Nej, det tror jeg nu ikke. Og hvis det er så kan du jo alligevel prøve at få den byttet...
Avatar billede fishman Nybegynder
02. marts 2002 - 19:32 #4
Jep men i første omgang prøver jeg at fixe problemet selv
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 19:37 #5
Har det samme problem selv:)
Du skal tage coveret af, give den et godt tryk, lige underdisplayet, så er den der garanteret igen:)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
02. marts 2002 - 19:39 #6
Det er et kæmpe problem det der. Du skal få den byttet. Der er mange der har haft det samme problem som også mig selv.
Avatar billede fishman Nybegynder
02. marts 2002 - 19:41 #7
Stadig intet resultat
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. marts 2002 - 19:44 #8
Tag dit garanti bevis med hos forhandleren og få den byttet !!...Nokia har haft en del problemmer med deres Nokia 8210´er...Så du kan få den byttet med det samme eller få pemgene tilbage :)

S.B.A
Avatar billede hells_bells Nybegynder
02. marts 2002 - 19:47 #9
Det er faktisk med næsten alle deres modeller de har haft dette problem.
Avatar billede fishman Nybegynder
02. marts 2002 - 19:48 #10
Displayet viser godt nok tekst under hele opstarten, men forsvinder lige efter nokia-logoet.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
02. marts 2002 - 19:58 #11
Ja men hvis du trukker på dit display vil det sikker komme frem igen og derefter forsvinde.
Det er en typisk fejl Nokia har og de er klar over det. Byt den og du får en ny med det samme.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. marts 2002 - 20:40 #12
som sagt det er en fejl fra Nokias side..de har først "lige" opdaget fejlen siger det og deres modeler indholder ikke disse fejl længere..Og har man købt en nokia mobil der har samme problem har man ret til at få den byttet :o)
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 20:42 #13
Min holder desværre ikke garantien længere:/
Avatar billede hells_bells Nybegynder
02. marts 2002 - 20:46 #14
Sur røv, det koster knapper at reparere. :o(