Avatar billede netfreak13 Nybegynder
02. marts 2002 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gif logo til Spray logo

Jeg har et gif logo, som jeg gerne vil have konventereret til et Counter-Strike spray logo..

Her et logoet :

http://www.friserverplads.dk/clanpsk/darkside.gif
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
02. marts 2002 - 18:57 #1
Glem det.. Har fået hjælp til det !
Avatar billede lee Nybegynder
02. marts 2002 - 23:53 #2
har lige et spm til dig.. har nemlig set ordet spraylogo herinde før... hvad er et spraylogo ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
02. marts 2002 - 23:54 #3
lee: er rimelig sikker på at det er et lille billede man kan spraye på væggene i spillet counterstrike. Et slags tag, med ens navn, eller måske et logo.
Avatar billede hono Nybegynder
02. marts 2002 - 23:56 #4
spiller du cs? Det er vist sådan et man som spiller kan spraye på væggene i cs-banerne. Altså sådan noget graffiti-noget

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
02. marts 2002 - 23:56 #5
netfreak13 >> Hvad skal man konvertere sådan en fil til for at kunne bruge den som spray-logo?

Hono
Avatar billede lee Nybegynder
03. marts 2002 - 00:04 #6
ahhh sådan hænger den sammen ;)
jeg spiller ikke CS - tak for oplysningen...begge to :)

/Lee