Avatar billede pornholmer Nybegynder
02. marts 2002 - 16:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lydkort

Helloow..

er den heldige ejer af en computer fra teledanmarkbutikken med det der førstehjælpsfis...
men sagen er den at jeg har installeret ME _manuelt_ da jeg ikke gider bruge cd'en..
har derefter fundet driveren til lydkortet på cd'en.. men når jeg smider mine høretelefoner til lydkortet, får jeg en meget lav lyd..
har kontrolleret at der er skruet op for alt i 'Lydindstillinger' ..

nogen ideer??

Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. marts 2002 - 17:01 #1
og du har skruet op for dine høretelefoner?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
02. marts 2002 - 17:02 #2
Har du prøvet at vrikke lidt med stikket??
Avatar billede hathor Nybegynder
02. marts 2002 - 17:05 #3
du bruger den grønne udgang ikke??

Du kan også prøve, hvis der er en, at bruge den sorte .. Nogen gange er det nemlig en forstærket udgang.
Avatar billede pornholmer Nybegynder
02. marts 2002 - 17:09 #4
metal_hansen < selvfølgelig har jeg skruet op

f-l-j < jeps

hathor < har prøvet alle ...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
02. marts 2002 - 17:16 #5
Det skyldes nok at der ikke er nogen forstærker på dit lydkort :o)

Hvis du har et par højttalere med headphone-udgang, så sæt dem til der, og lyt :o)
Avatar billede moldrup Nybegynder
03. marts 2002 - 09:28 #6
prøv at kigge på kortet efter et FCC id. Derefter find en driver på www.Driverguide.com (Søg under FCC'en)... Det er meget sandsynligt at driveren kan skrue op og ned for lyden i lydkortet (softwarestyret forstærker)
Hvis du allerede ved præcis hvad dit lydkort er og har præcis den driver der skal til... hjælper mit forslag naturligvis ikke.
Avatar billede pornholmer Nybegynder
05. marts 2002 - 09:23 #7
der er intet der har virket - så jeg lukker