Avatar billede geek0 Nybegynder
28. maj 2000 - 19:37 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af website

Jeg vil snart skifte design, men tænkte at hvis dette var populært ville jeg beholde det:
http://www.edesign.f2s.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. maj 2000 - 19:50 #1
Hvordan ser man dine referencer?
Avatar billede geek0 Nybegynder
28. maj 2000 - 21:00 #2
Åh, det kan man ikke endnu, da jeg er i gang med udarbejdelsen af alle tre.
Undskyld, det vil blive rettet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. maj 2000 - 21:16 #3
Fint nok. Der er mange ting man kan kommentere under "Vurdering af website", og
man kunne af og til ønske folk ventede til deres side var (stort set) funktionel.

Forhåbentlig har man så brugt den gode teknik med at adskille indhold og form/design,
så designet f.eks. kan ændres uden at skulle ind på alle sider. Se det ville være
professionelt (øh, ja, jeg arbejder selv på sagen...).

På nogle websider har man det indtryk, at man faktisk har adskilt de to ting, endda så
meget, at indholdet aldrig nåede op på serveren ;-))
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2000 - 00:28 #4
Et meget enkelt design, men tiltalende. Der er dog ikke meget indhold på Siten. Hvad med lidt demo af din kunnen?

Avatar billede geek0 Nybegynder
29. maj 2000 - 09:13 #5
Jeg har tænkt på at lave en flash intro, er der nogen der kender et JavaScript der kan detecte om man har flash, og afspille en film hvis man har??
Avatar billede jd Nybegynder
30. maj 2000 - 09:31 #7
Man kan godt se at www.edesign.f2s.com er lavet til 1024*768! For når man holder musen over fx. referencer eller bestilling med 800*600 kan man ikke se hele beskrivelsen.
Jeg kan bedst lide test3 og 4!

/Jon@z
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2000 - 10:09 #8
Jeg syntes bedst om test 2. Det er rigtig, at linkne ikke er aktiv?
Avatar billede geek0 Nybegynder
04. juni 2000 - 18:08 #9
kharder >> Ja
jd >> jeg kan godt se hele beskrivelsen i 800x600