Avatar billede djducky Nybegynder
01. marts 2002 - 13:06 Der er 7 kommentarer

Hvordan ser den ud, mangler kritik!

Hej!
Mangler kritik til hvad jeg kan gøre bedre på min hjemmeside.
http://f2w.wigloo.com/ducky

-Birgitte
Avatar billede moebius Nybegynder
01. marts 2002 - 13:14 #1
Den er da meget sjov. Men skulle du ikke lige give den en titel???
Avatar billede moebius Nybegynder
01. marts 2002 - 13:15 #2
Og, så er det kun et af dine billeder der er tilstede!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. marts 2002 - 13:18 #3
Giv siden en titel.

Lav link på alle sider som går til forsiden.

upload alle dine billeder.

Resultat af dit back link under billeder: http://www.munken.hjem.wanadoo.dk/shot.jpg
Avatar billede zeroxer Nybegynder
01. marts 2002 - 13:19 #4
meget ok.. - prøv også at ændre farven på scroller!
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. marts 2002 - 13:25 #5
Der er en vandret scrollbar i 800x600 under billeder, måske skulle du lave dine thumbnails lidt mindre.

Under scoretriks peger back linket på dit c drev.

Du skulle tage at lave back links på alle siderne.

Kontakt virker forkert i menuen syntes den skulle står et andet sted.
DJ Ducky logoet måtte meget gerne linke til forsiden.
Avatar billede simonia Nybegynder
02. marts 2002 - 16:31 #6
Lidt for simpel til min smag.
Det kan ændre meget simpelt ved at lave et stylesheet, så dine links skifter farve ved mouse-over. Prøv også at droppe bgfarven på din tabel og evt. lave en enkelt border 1 omkring din tabel i den blå farve, du kører med, så ser din side lige 10 gange federe ud på noget, du kan klare på 5 min:)
Held og lykke:)
Avatar billede djducky Nybegynder
10. marts 2002 - 18:14 #7
perfekt