Avatar billede janny Nybegynder
01. marts 2002 - 13:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Snydekoder!!

Nogen der ved om der findes nogle snydekoder til Microsoft Links2001 ( golfspil )

JaN
Avatar billede jander Nybegynder
01. marts 2002 - 13:18 #1
Der er sikkert nogen på www.cheatplanet.com

[JANDER]
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
01. marts 2002 - 13:27 #2
http://www.gamezone.com/gamesell/hints/h15507.htm

Eller .. prøv www.cheatportal.dk ::
Eller .. prøv at søg på google.com f.eks microsft+links2001+cheats ..

stairway_to_heaven>_<
Avatar billede jefa Nybegynder
01. marts 2002 - 13:27 #3
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 15:18 #5
Hvorfor i alverden vil du snyde i golf?? gør du også det ude på banen??
Avatar billede luxman Nybegynder
02. marts 2002 - 03:05 #6
Prøv den side her... du finde næsten ALT
Avatar billede luxman Nybegynder
02. marts 2002 - 03:06 #7
hovsa glemte linket....
http://www.avault.com/cheats/
Avatar billede janny Nybegynder
04. marts 2002 - 09:07 #8
Jeg vil heller ikke snyde i Golf!! men blot undersøge om det er rigtigt når det siges at der ABSOLUT IKKE er mulighed for at snyde i Links2001.

PS de "snyde-koder" der findes på nogle af de ovenstående links, har absolut ingen effekt overhovedet.

Men jeg finder det påfaldende at nogle enkelte er i stand til at spille 18 huller med en score på -18/-20, ( det er minimum birdie på alle huller )  mens de næstbedste går 72 huller i -24

Hilsen Jan