Avatar billede dpe Nybegynder
01. marts 2002 - 11:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installerer fonte i InDesign

Hej med jer.
Jeg har lige købt InDesign som er blevet installeret på PC og skal bruge nogle specielle fonte som jeg før har brugt i Quark på Mac. Hvordan er det nu liiiige at jeg skal gøre det?
Avatar billede dpe Nybegynder
01. marts 2002 - 11:30 #1
Min Indesign kommer op og fortæller at jeg mangler disse fonte - som jeg skriver så mangler disse fonte i font-biblioteket under Adobe/Indesign - er det muligt at hive en font fra en Machintosh direkte over og bruge på PC/Indesign.
Hvis ikke - hvor er det så muligt på Internet at downloade disse fonte.

Mvh.

DPE
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. marts 2002 - 11:35 #2
Du kan ikke bruge mac fonte på pc! Så hvis du ikke har den font til pc, så skal du have fat i den.

Hvad hedder den? Det er ikke alle fonte der er gratis og kan downloades, mange af dem er der copyright på!
Avatar billede dpe Nybegynder
01. marts 2002 - 11:39 #3
Palatino
Freestyle
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. marts 2002 - 11:47 #4
Jeg tror slet ikke at man kan få palatino til pc.
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. marts 2002 - 11:48 #5
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. marts 2002 - 11:49 #6
Avatar billede dpe Nybegynder
01. marts 2002 - 11:50 #7
selvfølgelig gør der det -
www.google.com / søg: palatino roman font

men det ser ud til at den koster penge!

Mvh.

DPE
Avatar billede landmark Nybegynder
01. marts 2002 - 11:52 #8
kun en kommentar!
- der findes også programmer der kan konvertere MAC fonte til PC og omvendt - jeg bare ikke lige huske hvad programmet hedder ?? - Fontographer eller sådan noget lignende...