Avatar billede webinfo Nybegynder
01. marts 2002 - 10:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DIablo 2 side !!!

Hay alle sammen jeg manger nogen gutter der vil hjælpe mig med at mixe en hjemmeside sammen med diablo 2 noget lignen diabloii.net jeg kan da lige skrive hvad der skal være på denne side har som jeg har tænkt mig !!! siden skal serfølgi være både på dansk og englsk

-o-o-o- ikke bruger -o-o-o-

Items liste
Gæstebog
liste over de mænd man kan være i diablo 2
downloads
Opret bruger

-o-o-o- Som bruger -o-o-o-

Bytte Forum med point
DK og UK chat
Alminligt forum
lave din egen side om din Account hvor du skrive om dig og dinne mæn

-o-o-o- Jeg mangler af mæn -o-o-o-

Grafiker
Porgromør

m.m

så i kan bare spøre mig og like lige et link her inde hvor i viser hvad i kan !!! oki zez
Avatar billede ctv! Nybegynder
01. marts 2002 - 10:18 #1
Du skal vidst også bruge en "mæn" der har fået over 5 i retstavning! :P
Avatar billede ctv! Nybegynder
01. marts 2002 - 10:29 #2
Ej, det lyder som en udemærket ide, du skal nok bare lige skrive lidt om hvad du selv kan og har erfaringer med.. Ellers kom det hurtigt til at lyde som:
"Jeg får andre til at lave en side for mig, som jeg er medejer af!"
Avatar billede cdc Novice
01. marts 2002 - 10:43 #3
det er meget godt klaret at have -5 points i regnskabet
Avatar billede master_nemo Nybegynder
01. marts 2002 - 14:40 #4
hey webinfo, jeg r sådan set frisk p ået lave et simpelt design, men er der nogen profit?, for så kan de godt være der vil blive mere ud af det, og btw jeg (tror) ikke du finder en programmør gratis :D
Avatar billede firehat Nybegynder
02. marts 2002 - 09:01 #5
Er det alle de sider der skal programmeres?

/Firehat
Avatar billede webinfo Nybegynder
05. marts 2002 - 21:26 #6
jeps og såden noget jeg hjælper også til firehat !!! vil du være med !
Avatar billede webinfo Nybegynder
08. marts 2002 - 22:46 #7
oki igen der vil værre med !!! fint der er ikke nogen der får de point !!!