Avatar billede netfreak13 Nybegynder
28. februar 2002 - 23:48 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

CS Clan Logo

Er her en , som der vil lave et CS Logo til mig?

Der skal stå [PsK] og så et andet sted på banneret : Psycho Slave Killers

Størrelsen skal være 800 x 86 pixels..

Der må gerne være en CT som der holder en Terrorist om halsen, og truer ham  med et våben...
Avatar billede razorgoose Nybegynder
28. februar 2002 - 23:51 #1
Sir ParaDox....du starter da en ny clan hver anden dag efterhåneden:))

Razorgoose
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
28. februar 2002 - 23:52 #2
Nej.. NU bliver jeg altså i den her clan.. Det er min egen..

Btw, Julemanden, kom lige på MSN!

Og razor.. Hvad er dit icq nr?
Avatar billede cdc Novice
28. februar 2002 - 23:55 #3
netfreak-> hvordan kan det være at din konto står som; kontoen er ikke aktiv ... ?

/cdc
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
28. februar 2002 - 23:56 #4
Det ved jeg da ikke?
Avatar billede cdc Novice
01. marts 2002 - 00:10 #5
det virker mærkeligt....
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 00:21 #6
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 00:22 #7
håber du kan bruge den http://www.pixelstorm.dk/CS.jpg
vi snakkes ved.

Mvh
Michael
Avatar billede indexer.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 03:30 #8
pixelstorm.dk >>> Heysa hmm vi "kender" faktisk hinanden hvis www.mtek.dk siger dig noget :O)

Skriv lige en mail ok? tino_dk@ofir.dk
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 03:42 #9
hehe hey! jeg sende lige en mail til dig :-)
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 03:55 #10
Designer du ASP-PHP ? Jeg er igang med et kæmpe projekt. hvis du ville være med ? Mit store projekt er en kæmpe game site hvor man skulle downloade alt inde for spil osv.

vi snakkes ved
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 12:21 #11
Efter dette har jeg mistet al respekt for 13 årige medlemmer, som hedder Netfreak!!
http://www.eksperten.dk/spm/171393
Avatar billede cdc Novice
01. marts 2002 - 12:30 #12
hans konto er heller ikke ativ, godt du minnede mig om et, synes lige jeg kunne huske ham et eller andet sted fra

/cdc
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 12:38 #13
cdc.. hvad betyder det når kontoen ikke er aktiv?
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 12:47 #14
Sjovt nok!! I ca. 70 procent af dine oprettede spm har du accepteret dig selv :(
Avatar billede razorgoose Nybegynder
01. marts 2002 - 12:47 #15
Nonick....han er en underlig lille fætter..
kom på min CS server en dag,og havde været der 1 10 min,spurgte uden videre om han kunne blive admin der,hvor vi sagde nej..
men tro mig han har spurgt næsten hver dag siden,og er temmelig påtrængende.så forleden sagde han,hva nu må jeg da blive admin,da jeg har skaffet mange folk her,så må jeg da få en belønning..
imponerende

Razorgoose
Avatar billede phrozia Juniormester
01. marts 2002 - 12:56 #16
Logo? Du mener vel banner?
Avatar billede cdc Novice
01. marts 2002 - 13:00 #17
nonick-> umiddelbart skulle han så være slettet, men kan ikke se nogle steder hvor han er anmeldt, måske han selv har lukket den, men sås kulle han jo ikke kunne skrive flere spm, så det ved jeg ikke
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 13:18 #18
razorgooze.. LOL! Han er en syret fætter ham Netfreak da :)
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
01. marts 2002 - 20:32 #19
pixelstorm.dk - Jeg tror jeg tager dit forslag, da der ikke kommer flere..
Avatar billede netfreak13 Nybegynder
03. marts 2002 - 16:00 #20
Jeg vil også gerne have .psd filen!