Avatar billede orbiz Nybegynder
28. februar 2002 - 16:28 Der er 17 kommentarer

Friserverplads?

Hvad sker der for friserverplads? kan værken komme ind på det ene eller det andet på deres servere!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. februar 2002 - 16:30 #1
det sædvanlige, vil jeg tro, kører meget ustabilt, med meget nedetid
Avatar billede jones_net Nybegynder
28. februar 2002 - 16:36 #2
Det samme som der sker for alle gratis host steder på Nettet: De er gået i knæ, og kommer op igen senere...

Og brugerne for ingen forklaring:-(

/J
Avatar billede agony Nybegynder
28. februar 2002 - 16:37 #3
skift til www.brinkster.com
Avatar billede eazye Nybegynder
28. februar 2002 - 16:39 #4
skift hellere til www.zondo.dk
- 50 mb gratis plads
- understøtter asp
- Gratis

a..!
Avatar billede orbiz Nybegynder
28. februar 2002 - 16:39 #5
Agony! det er nok ikke så smart hvis man er php freak! sådan nogle findes der alså også!
Avatar billede oz2kas Nybegynder
28. februar 2002 - 16:41 #6
orbiz >> PHP way to go :)
Avatar billede agony Nybegynder
28. februar 2002 - 16:44 #7
glem alt om ASP og PHP
.Net er vejen frem.
Avatar billede orbiz Nybegynder
28. februar 2002 - 16:47 #8
Glem alt om microsofts produkter! Php holder for hård!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
28. februar 2002 - 19:22 #9
søg på www.internetplads.dk og find noget bedre. loopback, 1domain og tweakguiden (den der opkøbte webpunkt)
Avatar billede agony Nybegynder
01. marts 2002 - 10:29 #10
orbiz << at afskrive et produkt bare fordi det er fra Microsoft er nok en lidt dum indstilling. Og .net understøtter jo ikke kun andre  microsoft produkter, men læs lidt om det så snakker vi sammen igen.
Avatar billede agony Nybegynder
01. marts 2002 - 10:58 #11
orbiz << Her er et udsnit af hvad .net understøtter og som du nok kan se så er der ikke kun tale om microsoft produkter:

The .NET Framework is language neutral. Currently it supports C++, C#, VB.NET, and  JScript (The Microsoft version of JavaScript). Third-party languages - like COBOL, Eiffel, Perl, Python, Smalltalk, and others - will also be available for building future.NET Framework applications.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
03. marts 2002 - 22:01 #12
friserverplads har jo noget at gøre med webdomain.dk, så du undre dig ikke hvis du læser http://www.eksperten.dk/spm/180129
Avatar billede wwc Nybegynder
07. marts 2002 - 16:55 #13
bella-notte >> Friserverplads er den gratis danske webhost der har klaret sig bedst på det sidste. den plejer at være nogenlunde stabil, og du skal fan'me ikke hakke ned på dem. at du hakker på webdomain er fuldstændig forståeligt, men friserverplads bedes du foreløbig IKKE at rakke ned.
Avatar billede bella-notte Nybegynder
08. marts 2002 - 07:05 #14
wwc >>>De erfaringer jeg har med friserverplads, er at deres oppe tid er meget lav.
Der er altid et eller andet der og ingen information. De er åbenbart meget meget tavse der. -Det er hvad jeg har erfaret og derfor skrev jeg sådan.
Men godt du har gode erfaringer med dem.
Avatar billede wwc Nybegynder
08. marts 2002 - 08:07 #15
tja...
Avatar billede zelexus Nybegynder
08. marts 2002 - 21:41 #16
loopback.dk styrer for vildt. Her er hvad e understøtter:

Gratis subdomæne på loopback.dk
5 MB serverplads
FTP adgang
Understøttelse af PHP4
Egne scripts (Perl/CGI)
SSI
WAP
Ingen reklamer

Det er næsten ingen som kender stedet. Ikke vildt mange bruger, har aldrig oplevet nogen problemer med denne service. Virker simpelthen som den skal. Og så er det også dansk!
Avatar billede wwc Nybegynder
09. marts 2002 - 10:34 #17
det eneste problem med loopback jeg kan se er de 5 mb