Avatar billede bizman Nybegynder
28. februar 2002 - 15:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sej side2!

Også gode downloads! Dem giver jeg ikke mange points for.. men man kan godt tjene lidt, hvis man giver gode programmer ;)
Avatar billede zeroxer Nybegynder
28. februar 2002 - 15:50 #1
KaZaA, Morpheus eller?
Hvis du vil kan du læse sej gæste bog: http://www.zip.dk/gaeste/bog.php3?id=2058
Avatar billede cdc Novice
28. februar 2002 - 15:50 #2
hvad har du gang i........
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. februar 2002 - 15:58 #3
SNYD !!!!!!
Avatar billede bizman Nybegynder
28. februar 2002 - 15:59 #4
Nej.. jeg må ikke bruge KaZaA! [min mor ved godt hvad det er..] men morpheus er ok! Tak for linket! Jeg ved godt at den er lukket zeroxer!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 16:00 #5
Bizman - det her lugter for meget af snyd, noget som er med til at ødelægge Eksperten.

Jeg bliver nødt til at melde dig, for sådanne typer kan vi desværre ikke tolerere..

Prøv for fremtiden at bruge dine point med større omtanke, i stedet for at kaste alle point på borde få dage efter din oprettelse.
Avatar billede zeroxer Nybegynder
28. februar 2002 - 16:01 #6
Hvorfor snyd? Jeg kom med forslag - han sagde tak ;)
Og nu takker jeg for points!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 16:01 #7
Er anmeldt.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2002 - 16:03 #8
Zeroxer - man smider ikke 100 point af til et spørgsmål der handler om Sej side - når han ligefrem bruger 300 point på to spørgsmål der omhandler det samme!

det er ikke i tråd med Ekspertens ånd, og derfor bliver han meldt.

Nu har han jo ikke flere point tilbage.. hvad gør han så? Opretter en ny.

Sørgerligt.
Avatar billede zeroxer Nybegynder
28. februar 2002 - 16:03 #9
bizman jeg synes også du har kastet dem lidt ud, men tak for points aligvel! jeg ved godt du er en ny bruger - men du skal vide at det er svært at tjene points igen her på eksperten..

mvh zerox
Avatar billede hojben Novice
28. februar 2002 - 16:14 #10
fastwrite > tak

Zeronar > du er da fandme et fjols... gør os andre den tjeneste at afmelde din profil og smut så tilbage til hvor dine andre små venner leger...

fandme trælst...
Avatar billede cdc Novice
28. februar 2002 - 17:11 #11
zeroxer har ikke gjort andet end at spamme andres spørgsmål med lort de sidste to dage, jeg tro ikke jeg en eneste gang har set et ordentlig svar fra hans side. Han lægger et svar og håber at de der skal acceptere accepterer seroxer ved en fejl, kan ikke se en anden grund...
Avatar billede resten Nybegynder
12. marts 2002 - 19:20 #12
Brugeren er zeroxer er sletet sammen med hans andre bruger navne.

bartafterdark

phy-rush

zeroxer

dalli

bizman