Avatar billede kma26 Nybegynder
27. februar 2002 - 20:33 Der er 1 løsning

Windows Media Audio V2

Hejsa. Hvor kan jeg finde Windows Media Audio V2 ??
Avatar billede kumasan Nybegynder
27. februar 2002 - 20:45 #1
Jeg fandt dette på nettet, prøv at se om det ikke virker!  :-))

Response to AVI file with sound in “Windows Media Audio V2” format
I had the same problem: AVI playback but no sound. I have found the solution!
Download this codec pack: http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

Then install it selecting only the Audio Codecs. Now playback is fine, but to prevent this from happening again I have reencoded my video files to MP3 using Virtualdub.