Avatar billede mille Nybegynder
27. maj 2000 - 00:16 Der er 5 kommentarer

Forklar venligst....

Jeg har lige sat en win2k server op iss 5.0.....

Men er der ikke en venlig sjæl der kan forklare mig hvordan jeg opretter websites (samt giver dem koder)

Jeg kan ikke logge på med FTP, og self. også hvordan jeg opretter FP ex. med koder..

På forhånd tak------

mille
Avatar billede manon Nybegynder
27. maj 2000 - 05:29 #1
Hej Mille - har du mulighed for at definere dit spm lidt mere?
Avatar billede mille Nybegynder
27. maj 2000 - 09:47 #2
Ja, jeg er i tvivl om hvordan jeg opretter en webbruger og giver dem koder til at logge ind og redigere et websted...

eks. (hans skal have et web 5 mb.)

Opret ny web 123.dk (web eller virtual) hvad er bedst.

Give ham rettigheder til at bruge web/oploade ovs.(hvor sættes koderne user/pass)

Altså en gennemgang til at oprette et nyt webhotel 123.dk til hans.

Håber du forstår.

mille.

Avatar billede jzh Praktikant
30. maj 2000 - 20:31 #3
Avatar billede php Nybegynder
18. december 2000 - 12:58 #4
findes der ikke nogle sider med hjælp til dette, sidder med samme problem som Mille
Avatar billede moose Nybegynder
09. februar 2001 - 11:18 #5
Øhm.. enten har jeg misforstået spørgsmålet eller også så gør du sådan her:

Ved FTP-adgang skal du bruge en Ftp-service. eksempelvis Serv-U (rimelig simpel og ganske god)
I den kan du specificere users og permissions.

Ved Frontpage skal du i computer management oprette brugere. Du kan derefter logge ind på webstedet via FP og give de forskellige brugere de nødvendige rettigheder..