Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
27. februar 2002 - 14:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hardware der ikke findes og ikke kan fjernes!

Hi Her idag genstartede min computer sig selv (Sikkert for di den var for varm!?) Da den kom til at loade windows sagde den: "Primary slave failure (eller ca deromkring)"
Jeg lod den stå lidt og tændte den igen, men da jeg var kommet ind i windows var der kommet et nyt stykke hardware som ikke findes på computeren... (se mit billede:)

http://home1.stofanet.dk/anders-en/billeder/Image2.jpg

Jeg har prøvet at fjerne det... men det vil ikke væk! Hvordan fjerner jeg det?

Mange tak Anders
Avatar billede hathor Nybegynder
27. februar 2002 - 15:15 #1
godt spørgsmål. Hvad fanden er en WAN miniport? Det er jo et eller andet til internet, men jeg har aldrig hørt om det før.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
27. februar 2002 - 16:02 #2
Den er også først kommet efter den restartede, og jeg VED den ikke sidder i min computer!
Avatar billede hathor Nybegynder
27. februar 2002 - 16:05 #3
kan det ikke være en eller anden onboard enhed?
Avatar billede hub Nybegynder
27. februar 2002 - 20:26 #4
En WAN-miniport er software-en samling af drivere til enheder på bundkortet.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
27. februar 2002 - 20:42 #5
Ok men jeg kan ikke fjerne den og den har aldrig været der før! Nå jeg prøver at fjerne den,s iger den at enheden ikke kan fjernes fordi den muligvis skal bruges til at starte computeren!
Avatar billede hub Nybegynder
27. februar 2002 - 21:13 #6
Prøv at fjerne netværkskortet ved hjælp af guiden, så du får alle drivere med..
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
28. februar 2002 - 10:26 #7
Hvad sker der hvis du sletter begge netkort og genstarter maskinen ?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
28. februar 2002 - 14:50 #8
OK skal nok lige prøve engang iaften!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
28. februar 2002 - 19:08 #9
Nej det virkede sq ikke engang at slette/fjerne netkortet! :( Andre ideer?
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
03. marts 2002 - 13:49 #10
Ser din enhedshåndtering anderledes ud nu ?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
10. marts 2002 - 20:30 #11
Formaterede og nu virker det sjovt nok igen =)
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
04. november 2002 - 19:31 #12
Har samme problem lige nu, men ønsker IKKE at formatere :(