Avatar billede botha1 Nybegynder
27. februar 2002 - 14:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

diskettedrev hakker

HJÆLP - når jeg starter windows op prøver den at hente noget fra mit diskdrev lige før windows er helt startet op, dette kan godt tage lang tid, og nogen gange er jeg nød til at sætte en diskette i for at få den til at gå videre.

Hvad er der galt ???
Avatar billede zeroxer Nybegynder
27. februar 2002 - 14:38 #1
Der er det du kan:
Geninstallere windows!
Få dig ny diskette drev [men det tror jeg ikke - fordi det er bare windows fejl]
Avatar billede poull Nybegynder
27. februar 2002 - 14:38 #2
windows prøver måsk e at starte et program fra diskette!
I hvilket stadie af indloadingsfasen sker det. Altså i starten eller ved login?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. februar 2002 - 14:48 #3
Hvilket OS snakker vi om her?
Windows 98, 95, 2000, Me, XP ?
Avatar billede botha1 Nybegynder
27. februar 2002 - 14:57 #4
windows me
fejlen optår ligesom alle de små ikoner kommer nede ved uret i højre side.
Avatar billede disko Nybegynder
27. februar 2002 - 19:20 #5
Siger den ik hvilket program den prøver at hente?
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
28. februar 2002 - 10:30 #6
Har du i BIOS sat den til automatisk at søge efter FDD, skal du slå denne funktion fra.
Avatar billede poull Nybegynder
28. februar 2002 - 10:43 #7
Det er nok ikke BIOS idet det sker når windows fx loader ikoner
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
28. februar 2002 - 10:53 #8
Det kan faktisk godt være i BIOS, da det er der, den overordnede hardware kontrol foregår.
Avatar billede poull Nybegynder
28. februar 2002 - 12:53 #9
Det eneste man kan i BIOS'en som har med diskettedrevet (så vidt jeg ved) er at vælge om den skal boote op på den.
Avatar billede botha1 Nybegynder
20. marts 2002 - 10:24 #10
hjalp intet :-(