Avatar billede edelbo Nybegynder
27. februar 2002 - 12:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med computer...

Vi har gennem længere tid haft problemer med en af vores computere.
Lige pludselig lukker den bare ned og slukker computeren, og så kan der går over 1 time ind at vi kan starte den igen.

Jeg har lige prøvet at rengøre blæseren, hvilket ikke hjælp.

Hvad kan problemet være??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. februar 2002 - 12:41 #1
Kan du fortælle mig og andre, så vi kan hjælpe dig bedre, hvilket system bruger du, og hvordan ser dine data ud for computerne.
Tilstoppet blæser kunne godt være et af problemerne, men hvad med køling af din CPU og så videre.
Avatar billede caine Nybegynder
27. februar 2002 - 12:51 #2
Hmmm det kunne godt lyder som om at du her en overbalasted stømforsyning eller også er den bare ved at være kaput
har erfaret ved nogle maskiner er det med årene "Ca. 2år" kommer periodeiske fejl i strømforsyningen og så skal der en ny stømforsyning til.
Men det kommer helt and på om at man har brugt noget NO-name hardware
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. februar 2002 - 13:57 #3
hmm, nu har jeg lige skrevet en større afhandling om PSU, for mit eget vedkommende kan jeg sige at min egen PSU kører på sjette år uden problemer og den er godt belastet af mange periferienheder.
Så der skal en hel del til før den bukker under, og der er da andre ting der kan få den til at bryde sammen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. februar 2002 - 13:59 #4