Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 09:41 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af mit project

Jeg har lavet en hjemmeside som slutproject i min skole og skal snart til at aflevere. Derudover skal jeg til at sætte en pris på siden, hvilket jeg synes er meget svært.
Kan I hjælpe mig med dette, dvs. at vurdere siden, designet, indeholdet og hvordan den virker. Tekstene er ikke helt udarbejdet og der er selvfølgelig nogle småting der skal laves. Der er også forskel på i hvilken opløsning din computer arbejder, fordi 800*600 siden er ikke udarbejdet.
I må gerne komme med bud på, hvad man kan forlange i pris for sådan en side.
Med håb om hjælp, salla
Avatar billede ahv Nybegynder
27. februar 2002 - 09:42 #1
en url ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. februar 2002 - 09:43 #2
Lige nu vil jeg tro at din hjemmeside koster omkring 0 kroner + moms :o)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. februar 2002 - 09:43 #3
Er det ikke bare spøjst som stort set alle glemmer at angive url?!
Avatar billede ymachalde Nybegynder
27. februar 2002 - 09:44 #4
hehe rimelig dum ting at glemme url :]~
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 09:53 #5
Har du ikke aftalt en pris fra starten? Så er du da godt d*m....

Hvad hvis de ikke vil have den? Eller de ikke vil betale ret meget for den?
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 09:54 #6
fastwrite> Tror ikke han er momsregistreret *G*
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 10:23 #7
Undskyld!!  www.imma.dk/helga
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 10:59 #8
Er I pludseligt alle meget tavse....???!!!
Avatar billede roedz Nybegynder
27. februar 2002 - 11:32 #9
Den vil koste 10.000 kr. + moms hvis den kun er lavet i HTML, og jeg kunne ikke finde noget ASP på din side. (husk lige at få fjernet yderst venstre scrollbar, ser ikke godt ud, når den også ligger i selve designet)
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 11:38 #10
mener du til højre.... jeg har strugglet med den, med no scrollbar" men den virker ikke...

Tak ellers, sal
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 11:49 #11
Nogle kommentar til designet eller indhold...?? er der noget som irriterer jer specialister??

på forhånd tak,sal
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. februar 2002 - 11:54 #12
syns der mangler noget om islandske heste :-)
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 11:57 #13
Men dem vil danskere jo ikke spise vel...!!! Nå du mener til ridning!! det kunne jeg godt finde på, men det er jo først og fremmest en side om lammekød...
sal
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:20 #14
Jeg synes at det er en flot, brugervenlig og enkel side, som også er let at overskue.
Jeg synes at den giver en god præsentation, og kommer omkring mange emner.

Helt ud i højre side, er der hos mig en scrollbar, som man på ingen måder har brug for, man kan slet ikke bruge den. Det vil pynte hvis du fjerner den.
Lidt en sjov effekt du har lavet på billedet til venstre, alle med animationerne.
Jeg vil godt komme med en prisvurdering, men inden jeg gør det vil jeg gerne have lov til at kigge siden ordentlig igennem.

Men jeg synes at du kan være godt tilfreds med dit projekt
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 13:30 #15
Tak for dette jakobclausen, en opbyggende kritik!!

Glæder mig til at høre din prisvurdering...'

sal
Avatar billede eddie-dk Nybegynder
27. februar 2002 - 17:53 #16
Jeg har det...En milliard million!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 20:02 #17
Skal prisvurderingen laves udfra hvormeget man skal give for sådan en side hos en proff. webdesigner?
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 20:24 #18
Nej, en der er ved at blive færdig, ikke? Noget midt i mellem.

sal
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 21:30 #19
HVis du skal have lavet en side magen til hos et web-bureau tror jeg du skal af med omkring 7.000-10.000. Det lyder måske meget, men bare at få udforme selve designet koster faktisk en del

Men hvis det ikke er profesionelt vil det så lægge lidt lavere. (5.000-7.000)
Avatar billede salla Nybegynder
27. februar 2002 - 22:27 #20
Mange tak for dette, jakobclausen, det lyder meget troværdigt. Jeg vil rette mig efter dine gode råd!!

Hilsen, sal
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. februar 2002 - 07:50 #21
No problem

Jeg havde noget jeg skulle have lavet i PHP, som jeg ikke selv kunne lave. Jeg tog kontakt til et firma som kunne lave det for mig, men lige pludselig var det ikke så vigtig det jeg skulle have lavet. Det ville nemlig koste 750 kr/timen
Avatar billede salla Nybegynder
28. februar 2002 - 21:35 #22
du mener KUN 750´i timen........

Hilsen, sal
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. marts 2002 - 08:17 #23
Ahh det ved jeg nu ikke helt om jeg vil kalde det

Men timelønnen for webdesign, ligger noget lavere. Jeg ved ikke helt nøjagtig hvor meget den ligger på men jeg tror at 300-400 er meget rimelig