Avatar billede klatten Nybegynder
27. februar 2002 - 09:29 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilke CD-R ?

Det er ved at være tid til indkøb af CD-R igen. Vil købe 50 eller 100 stk. Ikke på spindel!!

Har været meget glad for TDK, men de er godt nok en del dyrere end så mange andre.
Har fundet Verbatim til dkr 5,50 / stk, og det er jo en fin pris!

Nogen der har forslag til bedre og billigere end Verbatim ?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
27. februar 2002 - 09:31 #1
kodak har jeg aldrig haft problemer med (de er dog ikke nødvendigvis billigere end verbatim)

Vivastar har jeg også været tilfreds med (de er vist billigere)

Lead data kan jeg IKKE anbefale, der har jeg fået mange defekte diske.
Avatar billede -ulli- Nybegynder
27. februar 2002 - 09:32 #2
VivaStar og Mr. Platinum er mine favoritter.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 09:37 #3
Min DVD kan ikke lide Kodak Gold, men er vild med Mr. Platinum
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. februar 2002 - 09:38 #4
Er der prisforskel på spindel eller i case, og er din grund til ikke at bruge spindel at du skal bruge jewelcase til CD´erne.
Ren nysgerrighed.
Avatar billede volder Nybegynder
27. februar 2002 - 09:41 #5
Kodak har jeg haft stor succes med, og de kan fås på tilbud !!!
Avatar billede -ulli- Nybegynder
27. februar 2002 - 09:51 #6
Hvor volder?
Avatar billede klatten Nybegynder
27. februar 2002 - 10:07 #7
Lead Data...tak for info!

VivaStar...jo, dem købte jeg også i Føtex for 4kr/stk og det var dog den ringeste kvalitet, jeg nogensinde er stødt på. De sidste 30 stk jeg havde, blev bare smidt ud! Ubrugelige!
Jeg kan virkelig ikke forstå, at I kan omtale VivaStar med rosende ord!

Mr Platinum...hmm. Jo, de er sikkert ok, men jeg er da overbevist om, at de ikke er af bedste kvalitet!

Kodak...dem vil jeg kigge på næste gang jeg bestiller!

Nordicwolf> som regel er spindel noget billigere, men jeg vil gerne have dem i jewelcase.

Jeg har faktisk lige bestilt Verbatim. Der ved jeg, at jeg får kvalitet og prisen er da helt OK.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 10:09 #8
Best Media er nogengange på tilbud i Bilka til 50 for 10....de virker fint ho mig, i både DVD og bærbar/anlæg/PC
Avatar billede klatten Nybegynder
27. februar 2002 - 10:11 #9
Avatar billede klatten Nybegynder
27. februar 2002 - 10:15 #10
el_barto>
Tak for info. Jeg vil holde øje med dem i Bilka.

...men da jeg nu har bestilt 50 stk Verbatim, går det meget længe, før jeg skal bruge nogle igen!

Jeg lukker! Point går til dem der har smidt et svar! I har alle fortjent en del af (små)kagen, så læg et svar!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. februar 2002 - 12:15 #11
Jeg bruger også Kodak - aldrig brændt skævt!!!
Og mr. Platinum - FÅ fejlbrændinger..
...og jeg har brændt MANGE skiver :0)
Avatar billede klatten Nybegynder
27. februar 2002 - 13:03 #12
metal> da du ikke har tilføjet noget nyt, så accepterer jeg kun rune's svar!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. februar 2002 - 14:20 #13
klatten >> hehe - jeg hedder også Rune, men det er så ok ;0)
(jeg hedder altså Rune - no shit!)
Avatar billede klatten Nybegynder
28. februar 2002 - 18:50 #14
jamen så burde jeg næsten give dig nogle point, bare fordi du hedder Rune :)

...en anden gang måske!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. februar 2002 - 23:30 #15
hehe ;)