Avatar billede kilo Nybegynder
26. maj 2000 - 13:34 Der er 5 kommentarer

PC

Er der mon nogen der er interesseret i at købe 1½ gammel computer...??
Eller et sted hvor jeg kan få den solgt..??
Det er en Compaq 5130 og den virker fint
Årsagen til salget er at det kribler i fingrene efter noget nyt..!!
kilo
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. maj 2000 - 13:52 #1
Prøv www.qxl.dk, den blå avis (www.dba.dk) eller lignende. Jeg tvivler på at der er nogen af brugerne på denne hjemmeside der vil købe en Compaq!
Avatar billede stussy Nybegynder
26. maj 2000 - 16:38 #2
LOL ;)
Avatar billede design Nybegynder
29. maj 2000 - 11:53 #3
Jeg vil da gerne give 600 points for den
Avatar billede morten_b Nybegynder
29. maj 2000 - 12:07 #4
Prøv dog på www.qxl.dk eller Jubii auktion som det hed engang... Du kan altid sætte en mindstepris, så du risikerer ikke noget! Det kan jo være der kom en forbi med mange penge, men knap så meget forstand på computere...

Beskriv den som "brugervenlig" og "problemfri" - det er måske ikke lige sandheden, men folk, der ikke ved en skid om computere, falder for sådan noget... ;-)
Avatar billede holbek Nybegynder
20. juni 2001 - 13:04 #5
Lav vm i tower kast, det vil du få mest for