Avatar billede addy Nybegynder
26. februar 2002 - 20:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bedste webcam.

Hej,
hvad er det bedste webkamera jeg kan få for under 700kr?

*/ Addy
Avatar billede addy Nybegynder
26. februar 2002 - 20:45 #1
Er det her ikke rigtig godt, hvis man tænker på at det er et webcam?: http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574627899 .

Det behøver ikke at være særligt godt. Det skal bare være mindst dobbelt så godt som Logitech Guickcam Ekspress som jeg er blevet skuffet over!

*/ Addy
Avatar billede paaskeland.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 21:01 #2
Logitech er ok!

/Paaskeland.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. februar 2002 - 21:20 #3
Addy: Har set cam, men er ikke hjemme, så du kan ikke se noget direkte fra mig.
Er meget glad for det, og kvalien er noget bedre end Logitechs.

Har desværre heller ikke nogle still-billeder med her.
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. februar 2002 - 21:21 #4
"¤?%"`T
Mente at jeg har det cam fra Phillips du linker til
Avatar billede addy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:33 #5
Jeg ville være MEGET glad hvis du ville sende mig nogen billeder på adressen: jonas@altmuligt.com - en gang når du har tid.

*/ Addy
Avatar billede addy Nybegynder
02. marts 2002 - 16:45 #6
Jeg har ikke rigtig fået nogen meninger om, hvilket kamera der er bedst!

*/ Addy
Avatar billede addy Nybegynder
07. marts 2002 - 22:04 #7
Skal jeg lukke...?
Avatar billede addy Nybegynder
09. marts 2002 - 10:39 #8
Kabomba....