Avatar billede team_simon Nybegynder
26. februar 2002 - 19:51 Der er 5 kommentarer

Quake 3

Hej Jeg kan ikke spille Quake 3 er der en der gider hjælpe. Når jeg trykker på ikonet skriver den GLW openstart gl could not open GLW openstart gl

Hvad skal jeg gøre
Avatar billede hijklm Juniormester
26. februar 2002 - 19:52 #1
Hmm, hvilket grafikkort har du? Det lyder lidt som om dit kort ikke understøtter OpenGL.
Avatar billede hpo Nybegynder
27. februar 2002 - 08:33 #2
Er det et problem der pludselig er opstået ?

Prøv at geninstallere driverne til dit grafikkort.
Avatar billede p3_denmark Nybegynder
27. februar 2002 - 11:08 #3
det er fordi dine openglide drivere ikke er installeret, hvis det er en nvidia kort, så ræs ind og hent den nyeste detonator.
Avatar billede nitrix Nybegynder
27. februar 2002 - 12:51 #4
Gå ind og find en driver på nettet som passer til dit graf.kort. Sørg for at driveren understøtter open GL...

Venlig Hilsen NiTriX
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 12:52 #5
nitrix> Copycat.....